,,K-K-Kate " řeknu a celá vyděšená se na ní podívám. ,,Ona a ani nikdo jiný ti nepomůže . Stačí trošku mě jen naštvat a nikde si ani nečrtne a ona to ví." Řekne a rozejde se ,,Nemůžeš všem ničit život! Nestačí ti že ničíš ten můj !" Křičím na něj. ,,Naopak kotě, já ti ho zpříjemním. Dám ti všechno co ti na tvých překrásných čokoládových očích uvidím." Říká když se pořád přibližuje narazím na stěnu za mnou a on se vítězně usměje . Tak to ne! Řeknu si tak rychle se nevzdám! A chci se rozběhnout do prava kde je koupelna . Jako by to vycítil a zasáhl rychleji než já a já už mu vysela na rameni. Bouchala jsem , kopala, křičela...prosila. Prosila jsem Kate. Nic. Na nic nereagoval a šel se mnou rychlým krokem na chodbu k výtahu . Zmáčkl tlačítko a chvíli čekal . Začla jsem se proto zmítat zuřivěji. Vypadal že ani nic z mých pokusů necítí. Začla jsem plakat ze zoufalství. Výtah se otevře dokořán a on se mnou pořád na rameni vejde do vnitř. ,,Kate !" Vykřiknu naposledy zoufale. ,,Promiň" uslyším její uplakaný tichý hlas v dáli než se dveře zavřou. Celou dobu ho i přes to že vím že nemám žádnou naději biju. Nevím jestli kvůli tomu že si to všechno chci na něm vybít a nebo proto že mi tak ubližuje. Dveře výtahu se otevřou. Podle chladu poznávám že jsme v podzemních garážích. Jeho kroky vedou k autu. Vezme mě a postaví na zem.Studí mě nohy kouknu se a hned mi dochází proč. Nemám boty a ani ponožky. ,,Super". Řeknu už tak dost popuzeně. Pořád mě ale pevně drží v obětí. Snažím se koukat na všechno kromě jeho tváře. Jako by to věděl a proto zvedl ruku a uchopil mojí tvář a zvedl mi ji tak aby můj zrak se upřel na nejkrásnějšího boha kterého jsem kdy viděla ale na na majetnického psychopata v jednom dokonalém těle. ,,Jak jsi mi mohla tak poplést hlavu " řekne si asi sám pro sebe a chce mě políbit na rty. Trhnu hlavou dolů a i tak si to nemohl odpustit a políbil mě na čelo.
Celou jizdu někam jsem s ním ani nepromluvila. Jen a jen brečela.Ale to my bylo k ničemu.On mě po očku sledoval . 3x mě chtěl vzít za ruku ale já jí rychle vytrhla. Při té vzpomínce jsem si odfrkla.Doufám že si nemyslí že u něj zůstanu.Chci domů!Chci pracovat v cafe cake cukrárně a chci svojí svobodu. Přijdu si jako kdybych jsme byli svoji já přicházela na to že to nikdy v životě nebude a nemůže fungovat. Chápete mě ? Třeba ho omrzím. Ach ano prosím ať se ho omrzím. Nic jiného si už přát nebudu.Auto se po hodině jízdy zastaví . Řidič vystoupí a otevře mi dveře. Jessy si otevře dveře na druhé straně a vystoupí. John mi věnuje malý skromný úsměv. Skloním hlavu a vystoupím . Jsem překvapená že už se pomalu začíná stmívat . Ihned se ale u mě objěvuje ten pomatený bůh. A otočí mě před budovu která je dokonalá. Je to moderní třípatrová budova. Tvořená ze skla,ocele a dřeva. Za ní je jen louka . Teď stojíme na parkovišti před ním. ,,Nechal jsem to udělat pro tebe. " řekne mi když mě obejme tiše do ucha. Cože vždyť je to teprv týden co tu jsem. ,,Je to tvé. Zítra přijde můj známý a dá ti podepsat papíry. Myslel jsem si že ti to dám jako dárek k životu se mnou. "Řekne mi suše se zasměju ,,A až tě co nejdřív omrzím tak mi ho i tak necháš?"Zeptám se sarkasticky ,,Vidím že jsi to srdíčko moje ještě nepochopila."Řekne a otočí mě na sebe ,,Ty mě neomrzíš nikdy. Díky tobě se mé srdce rozbušilo láskou.Miluju tě a budeme spolu pracovat na tom aby jsi to cítila taky tak."Řekne mi a pohladí mě po vlasech ,,Ale co když přece...."nedořeknu to skočí mi do řeči. ,,Neomrzí mě někdo s kým plánuju společný život a rodinu !" Křikne mi zvýšeným hlasem do tváře a tím si uvědomí co prozradil a čím mě překvapil.(Nahoře je fotka domů🔝)
Omlouvám se za případné chyby a kratší díl. Další díl bude v Pátek nebo v Sobotu nebo v Neděli. Uvidím jestli to stihnu protože v Neděli odjíždím na dovolenou už ve 3 hodiny ráno budu stávat a uvidím jestli něco po cestě stihnu napsat a nebo tak. Opravdu netuším jak to bude ty 2 týdny s díly vypadat ale prosím aby jste to pochopili když bych za tu domů vydala třeba jen jeden díl. Doufám že se vám díl bude líbit a uvidíme se u dalšího dílu!
T.❤
ČTEŠ
He Is captivity CZ ✅
RandomNikdy mě nenapadlo co může udělat jeden pohled. Tedy až po tom co jsem se ocitla v jeho zajetí ❤❤❤ Bude probíhat korekce. Obsahuje chyby! # 74. V kategorii Psycho - 6.7.2018 #28. V kategorii Psycho - 8.7.2018 ♡obrázky jsou z pinterestu. Nejsem maji...