A fost o idee proastă. Proastă . Proastă . Proastă. Nu mai urcase pe un motor în viața ei și totuși alesese să pară încrezătoare în propriile sale puteri. Măcar pentru ochii lui Dean. Cel puțin în primele secunde , cât el încă se pregătea de plecare și îi înmână casca.
Rose se uită lung la obiectul lucios din mâinile sale și se îmbujoră. Cât de rău poate fii?
Dar cuvintele și le înghițiseră de cum vuietul motorului îi străbătu oasele și îi înfricoșă stomacul.
-Ține-te bine , au fost singurele cuvinte pe care le mai desluși Rose înainte să își închidă ochii și să își înfigă degetele în geaca de piele ce îi înfășura mușchii lui Dean.
Își repetă în gând „Dacă avea să moară acum , măcar apucase să simtă interzisul. „
Strânse din buze și înghiți în sec. Și ce era interzisul de fapt?
Dean. Tot ce era el. Tot ceea ce ea era dispusă să viseze despre el , cu el , lângă el. Căci dacă în realitate , totul mergea anapoda , măcar noaptea , lumea i se arăta.
Doar că acum era diferit. Era nou. Căci nu mai visa la cavalerul pe motor de sub pătura ei pufoasă , ci era pe cal , cu degetele explorând sfiite armura iubirii vieții sale.
Și până la urmă , nu era atât de rău.
Ușor , deschise ochii și descoperi lumea ce trecea rapid pe lângă ei. Sau ei goneau de nebuni printre lumini și forme. Nu conta. Frica și adrenalina o cuprinse transformându-se în beatitudine pură. Nu conta. Era cu Dean.
Dar el era cu ea?
Casa ei se profilă sub ochii celor doi pe când Dean opri în fața blocului , motorul torcând precum o pisicuță.
Se trezi din reverie cât ai clipi și îi cercetă postura nesigurâ. Era tăcut. Mai tâcut decât îi era felul. Nu apucă să îi învețe fiecare tip de tăcere. Abia ajunsese la vreo două sau trei. Cu siguranță mai existau măcar încă vreo patru...sau cinci. Sau o mie și una.
Și oh doamne ar fii dat atât de mult să fie la fel ca și Isabel. Să îl întrebe răspicat și direct lucruri care îi fac obrajii să roșească și respirația să i se taie.
Dean se întoarse înspre ea , își dădu casca jos și îi zâmbi complice. „Casă dulce casă , dulceață."
CITEȘTI
Love Me , Daddy
RomanceLucrurile nu sunt mereu ce par a fi. Rose si Dean au avut parte de o relatie de prietenie cordiala de 4 ani. Soarta face ca tanara sa fie admisa la facultatea pe care o frecventeaza de 2 ani amicul ei. Daca la inceput Rose spera in ajutorul prietenu...