6. rész~ Randi

3.2K 243 13
                                    


Jungkook pov.:

Mikor Mark kinyitotta az ajtót megláttam magam előtt egy szédületes,bámulatos, káprázatos, frenetikus, pazar, esztétikus, vonzó, szemet gyönyörködtető, ámulatba ejtően szexi Taehyungot. Valószínűleg ő is ezt gondolta mivel tátva maradt a szája amikor meglátott. Ami igazán mesébe illően aranyos.

- Uram - Hajoltam meg előtte. Ő is meghajolt bár egy kicsit szerencsétlenül. De nem baj úgy is cuki.

-Na menjetek de kettőre hozd vissza mert még szükségem van rá. - Mondta Mark szigorúan.

-Rendben. Pontban kettőre itthon lesz.

-Hahó! Megtennétek hogy nem beszéltek rólam úgy mint egy tárgyról. Kimentünk a kocsinkhoz és kinyitottam neki az ajtót.

-Kösd be magad. Nem vagy éhes?

-De egy kicsit.

-Akkor először elmegyünk kajálni.

-Oksa. Hova?

-PadThai-ba. Bent van a városban és az az egyik kedvenc helyem. Remélem te is szeretni fogod.

-Biztos.

Beértünk az étterembe, és a pultos csaj megnézte magának Taet. Ha még egyszer így néz rá akkor kinyomom a szemét. Mikor megettük beültünk a kocsiba.

-Nem ez az egy programunk van ma estére.-Nézek rá perverzen.

-Öhm jó. És mit fogunk csinálni?

-Az meglepetés.

-Ahj nem szeretem a meglepiket.- Hisztizett mint egy kisgyerek. Bekanyarodtunk egy sötét utcára és onnan ki és megálltunk az úti célunknál, ami egy bár ahova sokat jártam Nammal és Jinnel de mostanában már nem mert szerintük kiöregedtek.

-Jungkoooook mi van, ha elveszek itt? Nagyon nagy ez a hely és sok az ember.- Nézett rám félve. Egyem meg, de aranyos, mint egy kis kutyi. Átkaroltam derekát.

- Nyugi. Nem fogsz elveszni. Vigyázok rád.- Mosolyogtam rá bíztatóan.

-Akkor jó. Már nem is félek annyira. -Bújt közelebb hozzám. Mint egy bújós kölyök kutyaa.

-Elmegyek kérni valami italt. Mindjárt visszajövök, addig ne állj szóba senkivel.

-Oksa.- ült tovább a széken és lóbáta lábát. Mire visszatértem 3 fiú állt az én kis babám körül.

-Ti meg mit kerestek itt. Azonnal takarodjatok innen.

-Na nyugi van haveeeer. Csak meg szeretnénk venni ezt a fiúcskát.- Mondta az egyik, aki bűzlött az alkoholtól és kezét rárakta Tae combjára amit azonnal leütöttem onnan. - Mennyi egy éjszakára?

-Na jó lehet innen menni.- Meglöktem a vállát mire megfordult és még mondott valamit amit nem igazán értettem.

-Fhu hát ez nagyon gáz volt. Táncolunk?- Kérdezte Tae baba.

-Persze. - megfogtam a kezét és magammal húztam a tánc parkettra. Egy idő után láttam, rajta hogy nem érzi jól magát.

-Nagyon unod babám?- Kicsit meglepődött a megszólításra.

-Hát kicsit.

-Menjünk?

-Aham.- Mellé léptem és összekulcsoltam kezeinket és kivezettem az épületből.

-Most egy olyan helyre megyünk ahova még senkit nem vittem el.- Szünetet tartottam.- Régen, amikor tini voltam mindig oda jártam fel apukám tudta nélkül. Nagyon fontos számomra. Mint ahogy te is.- még a sötétben is látszott, hogy elpirult. Fél óra séta után felértünk a hegyre ahol az a hely volt. Egy fa volt, amit előre kivilágítottam kis lámpásokkal és rálátni az egész városra, ami csodálatos így kivilágítva. -Gondoltam hogy ez a hely jobban fog tetszeni mint a Bár. - Mosolyogtam rá a tátott szájjal, csillogó szemekkel néző Taehyung-ra.

 - Mosolyogtam rá a tátott szájjal, csillogó szemekkel néző Taehyung-ra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Gyönyörű.

–Akár csak te. Ja nem. Te szebb vagy.

-Miattam díszítetted ki ennyire?

-Lehet.- Erre beleboxolt vállamba, mint egy kislány. De aranyos. -Üljünk le. Ott az egyik ág vastag és erős, mindig ott ülök. Felmászunk?

-Persze.

-Akkor menj előre.- Miközben mászott fel beakadt a lába egy kisebb ágba, de én elkaptam mielőtt leesett volna. Tudtam, hogy ilyen szerencsétlen lesz.

-De szép a kilátás.

Összekulcsoltam ujjainkat ő meg ráhajtotta fejét vállamra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Összekulcsoltam ujjainkat ő meg ráhajtotta fejét vállamra. Egy ideig még ültünk csöndben aztán Tae felemelte fejét és mélyen a szemembe nézett, elvesztünk egymás tekintetében. Megfogtam arcát és közelebb húzva enyémhez óvatosan ráhajoltam puha kis párnácskáira. Mély, szenvedélyes csókba forrtunk össze. Időközben beletúrt hajamba, érintésétől kirázott a hideg. Megnyaltam ajkát, egyből beengedett és nyelvünkkel csatáztunk a vezetésér de végül én nyertem. Belemosolyogtam csókunkba. Átkaroltam derekát és ölembe húztam meg nem szakítva csókunkat. Megérezte, hogy ott lent délen már egy kicsit szűkös a naci. A hatás kedvéért feljebb ült így én is megéreztem az ő dudorodó tagját. Na Tae sikerült elérnem a célomat. Levegő hiány miatt elváltunk egymástól, de még mindig ölemben ült. Megint csak néztünk egymás szemébe majd szerelmem megölelt. Kicsit meglepődtem, de egyből visszaöleltem. Éreztem, hogy most kell kimondanom.

- Szeretlek.

A Tánctanárom /Vkook/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now