3. rész~Külön óra

3.5K 291 71
                                    

JeongGuk  a falnak lökött és erőszakosan letépte rólam pólómat.

-Erről senkinek nem beszélhetsz.-Súgta fülembe. -Értetted TaeHyung?Csak félénken bólintottam mire megfogta arcomat és maga felé fordította.-ÉRTETTED?!

-Igen.

-Akkor jó

-Taeeee. Taeee.

-Neee hagyjon békén.

-Tae nincsen semmi baj csak én vagyok.

-Mark?

-Igen.

-Úristen. De jó hogy csak te vagy az.

-Gondolom rosszat álmodtál.

-Igen. Úgyis mondhatjuk.

-Na mesélj.

-Hát igazából csak annyi hogy JeongGuk Hyung majdnem megerőszakolt és én meg féltem tőle.-Oh -nézett azzal a tipikus pedofil Mark-os fejével.

-Ne nézz így.

-Jó. Na aludj mert még van időd csak dobáltad magad és gondoltam felkeltelek.

-Oké. Jó éjt.

Reggel hatkor szólt az ébresztő.

-Mark keljél.- Vágtam hozzá egy párnát barátomhoz.

-Jó' van már.

Suliban Mark megint eltűnt mellőlem.

-Szia Jiminnie. Mizus? -Mentem oda másik barátomhoz.

-Semmi. Mi volt tegnap?

-Hát külön óráim lesznek minden nap.

-Ja az jó.-Kicsit fura volt.

-Mi a baj?

-Semmi. Most megyek.

-Jó. Majd még beszéljünk.

-Jó. Talán. Szia.

-Szia.-Néztem utána szomorúan. Miért hagy egyedül minden barátom. Ja csak két barátom van. Odamentem Markhoz.

-Sziasztok. Markie tudsz jönni egy kicsit?

-Jaj TaeTae bocsi de most nem. -Nézett rám aztán meg vissza az ölében ülő lányra és tovább röhögcséltek valamin.Befutottam a mosdóba és az egyik wc fülkében leguggoltam és elkezdtem sírni. Hallottam hogy csapódik az ajtó és valaki nagy hévvel jön be a mosdóba.

-Tae hol vagy?-Hallottam meg Mark hangját. Nem válaszoltam - Hallom hogy szipogsz. Melyikben vagy?- még mindig nem szóltam egy szót se. -Jó látom a cipőd. Beengedsz?- Várt két másodpercet.- Nem. Akkor bemászok.- Fél perc múlva megláttam szőke haját az ajtó tetején. És beugrott mellém. Tuti nem normális a gyerek.-Na itt vagyok hali.

-Szia.

-Nagyon sajnálom. Olyan hülye vagyok. Csak tudod nagyon tetszik az a lány és ha a közelében vagyok nem gondolkodok. De te fontosabb vagy. Éppen ezért jöttem el.

-Jó mindegy semmi baj.

-Szóval mi volt a baj?

-Jimin furán viselkedik.

-Én tudtam hogy az a gyerek nem teljesen tiszta.

-Ezt hogy érted?

-Szerintem neki is tetszik JeongGuk Hyung.

-Nem hiszem hogy meleg.

-Magadról sem hitted el.

-Jó van benne valami. -Nevettem fel mire ő is elmoslyodott.

-Na kimegyünk?

-Aham- Kint megöleltük egymást és utána egész nap csak velem foglalkozott. Olyan volt mint régen. Megbeszéltük hogy elkísér edzésre.

-Na megyek mert még van dolgom. Szia- Köszöntem el tőle.

-Oksa. Szió. -Otthon a táncot gyakoroltam hogy JeongGuk meg legyen elégedve. Ezt Marknak nem akartam elmondani mert tudtam hogy nem engedné hogy túlhajtsam magam. Nem kell róla tudnia.Fél négykor értem a parkba és vártam Markot. Háromnegyedkor elindultam egyedül mert féltem hogy nem érek oda. Megint nincs itt velem. Nem baj.Pontosan négyre értem be a terembe JeongGuk Hyung már a hangfalat készítette.

-Jó napot

-Szia. Ülj le addig. -Kicsit furán éreztem magam ezért kulacsomat piszkáltam.

-Na kezdhetjük. Állj be. -Négyszer eltáncoltam már az egészet.

-Nem jó újra. Szedd már össze magad fiam.

Jungkook pov.:

Olyan jól táncol és az a izmos kerek fenék. Csak azért csináltatom újra vele folyton hogy tovább nézhessem.

-NEM JÓ. GYERÜNK AZ ELEJÉTŐL ÚJRA. -Ő meg csak mint egy engedelmes kisgyerek újra és újra megcsinálta. Másban is lehetne ilyen engedelmes. Török ülésben ültem a földön és őt bámultam. Mikor végzett felém fordult.

-Na jó már. -Nem bírtam magammal és sietősen odamentem hozzá és vadul a falnak löktem. Láttam rajta hogy kicsit megijedt. Nem nagyon érdekelt.

-JeongGuk Hyung mit csinál.- Kezem feje mellett volt a falon.

-Neked csak Oppa.- Súgtam fülébe amit utána meg is nyaltam.

-Deh ehzt maghának nemh szabhad.- nyögte.

-Nekem mindent szabad. -szegény hogy meg van ijedve. De látszik rajta hogy ő is szeretné. Még közelebb mentem hozzá és ajkaira tapadtam. Nem csókolt vissza mert meglepődött és próbált magától ellökni. Nem sikerült neki mivel én erősebb vagyok nála. Benyúltam pólója alá és cirógatni kezdtem oldalát amitől libabőrős lett. Másik kezemet fenekére vezettem amitől meglepődött de nem ellenkezett bár nem is tudott volna.  Egy idő után viszonozta csókomat ezért belemosolyogtam csókunkba. Mikor elváltam szájától nézett egy kicsit aztán ellökte kezem és kifutott a teremből. Nem mentem utána. Annyira nem érdekelt csak már rég voltam együtt valakivel és ő jónak tűnik...

A Tánctanárom /Vkook/BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora