hoofdstuk 13

910 73 14
                                    

Heyyyyyyyyyy lieve lieve mensjes

Hier is weer een nieuw hoofdstuk!

Het is niet zo lang als andere hoofdstukken, maar soms heb je zulke tussenhoofdstukken.

Ik beloof dat het volgende hoofdstuk langer is.

En luister tijdens dit hoofdstuk alsjeblieft even blue gangsta van Michael Jackson. Dat liedje heeft me echt heel erg geholpen

Just enjoy!

________

Dean, Max, een paar van de jongens en ik zaten al een tijdje in de auto op weg naar een casino. En met een tijdje bedoelde ik: zeker een uur. We reden in een zwart busje en ik zat rechts helemaal achterin, met mijn hoofd tegen het raam, naar de voorbij flitsende bomen te kijken. Ik had mijn oortjes in en ik luisterde zoals gewoonlijk naar Michael Jackson. Ik luisterde naar de tekst van blue gangsta. Ik vond het echt een heel mooi liedje. Dit liedje had gewoon iets dat me erg aansprak. Of nou ja, de zanger sprak me aan. Ik luisterde nog een paar keer naar het liedje toen me er een stuk opviel:

Don’t know what I’d done

Everything you got

Things you done to me, coming back to you

You know just what I’ve done

Toen bedacht ik me, dat als ik mijn leven weer terug wilde, ik er eerst achter moest komen wat ik Dean hadaangedaan. Dat ging ik niet zoals mijn vorige plan aanpakken. Want dat ging niet meer lukken.

Na alles wat ik gedaan en gezegd had vertrouwde Dean me niet meer. Hij ging ook niet geloven dat ik verliefd op hem was. Want kom op. Ik die Dean leuk vond. Dat klonk nergens naar. We hadden namelijk niks gemeen, voor zo ver ik wist dan. Niet dat ik echt veel van hem wist, maar dat kwam nog wel. Gewoon beetje bij beetje. Ik dwaalde weer eens af. Waar was ik?

Oh ja het vertrouwen. Misschien vertrouwd hij me wel, als hij zag dat Max me vertrouwt. En als Max me vertrouwt kon ik hem misschien wat vragen stellen over Dean. Als hij  ziet dat ik echt aardig en te vertrouwen ben, kan hij toch wel een goed woordje voor me doen bji Dean. Ik ben erg opdreef vandaag zeg. Oke dan is er nog 1 ding: ik moet het vertrouwen van Max in de friendzone winnen. Want met Dean deed ik het niet in de friendzone en het mislukte. Ik ga het deze keer anders doen, dus ik ga zijn vertrouwen winnen door te laten zien dat ik echt aardig ben. Gewoon aardig doen. Hoe moeilijk kan dat zijn? En ik weet al precies hoe. Hij zei toch zelf dat als er iets was, ik altijd bij hem terecht kon. Nou dan ga ik na deze opdracht even bij hem ‘mijn hart storten’. Maar hij mag niet te dichtbij komen. Ik ga hem niet toelaten. Dat kan ik gewoon niet doen.

De auto stopte en we stapten uit. We liepen richting de ingang van het casino. Ik ging gauw naast Max lopen. Die me onopvallend een bemoedigende glimlach gaf. Ik glimlachte lief terug. We liepen de trappen op en het was.. eigenlijk precies zoals in alle casino’s waar ik tot nu toe geweest was. Het enige wat telde was geld. Dean liep naar een jongen toe en ze gaven elkaar zo een jongenshanddruk. Daarna praatten ze even. Dean wees naar mij en de jongen bekeek me even aandachtig. Ik keek strak voor me uit. Ze praatten nog even en na een tijdje kreeg ik door dat ze het over iemand hadden. Ze keken allebei naar 1 punt in de zaal. Na een paar minuten, wat voor mij uren leken, kwam Dean terug.

“oke Secret, ik laat je zien bij welke man je moet zijn voor Lukes geld” hij liep al en ik liep achter hem aan. De jongen waar hij net mee praatte heet dus Luke. Na nog geen halve minuut gelopen te hebben stopte hij ineens. Hij wees naar een gespierde man die met iemand stond te praten met een biertje in zijn hand. Dat werd nog eens wat.

LiarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu