TANITIM

133 49 12
                                    

Hikayeye şans ver!
İlk bölümleri oku. Ezberlediklerinden farklıdır belki!
Teşekkürler.

"Bu tamamen bir başarı öyküsü niteliği taşıması için tasarlanmıştır. Ama akrep burcu için yazması ve kabul etmesi kolay olmadığından ikilemler yüzünden arada kalmış bir hikayedir."

Bırakın her şeyi de, dünyayı şu iki kız yönetsin. Onların yükü öyle ağır ki! Bakın, dünya zannedildiği kadar kolay bir yer değil onlar anlatsın. Yutkunmayı anlatsınlar size, nasıl vazgeçilir yaşamaktan onlardan dinleyin. Bırakın yaralarını kaldırsınlar, biliyorlar çünkü kabuk bağlayan yaranın bir işe yaramayacağını. Yaşamayı anlatsınlar bırakın, birazda onlar ağlasın siz silin. İlklerini anlatsınlar, birinin ilkini dinleyin, kursaklarında kalan hayatlarını anlatsınlar, gökyüzünü onlardan dinleyin. Bir çatı katından ellerinde ince bir sigarayla. Bu dünyaya iki kız gönderildi. Onlar size kendilerini anlatacaklar ve KADER lerini...

Kaybedişlerinize oturup saatlerce ağlamışlığınız var mı sizinde? Peki aniden çekildiniz mi hiç yerin dibine? Burası neresi, biz neden öğrenemedik bu oyunu! Ben satır satır oyunu anlatacağım, kendi oyunumu ve onunkini de..
istersen çekinme, gel oku!


Zeynep & Nazlıcan

Her pazar yeni bölüm eklenecektir.

"Lütfen aklından ne geçiyorsa şuan konuş benimle. Ne hissediyorsan şuan yaz. Eğer burda belirtirsen sadece benimle değil bir çok kişiyle paylaşacaksın. Ve belkide sen bize melhem olacaksın."

İlgiyle okuman dileğiyle..

🌹

KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin