XIX - Nata

700 45 15
                                    

*Massimo*

Sapo Serena pranoi te behej e dashura ime, vjen ai trapi te me prishi naten.

Nuk dua te iki nga ajo, po nuk mund te lejoj qe ajo te jete ne te njejtin vend me te.

Perpara se te ikja i dhash nje puthje te shpejt.

Dal me Stefanon dhe shoh Lorenzon.

"Mirembrema kusheri!"

"Mirembrema Lorenzo!" Duhet te sillem sikur nuk di asgje. Sa idiot qe eshte.

"Shoh qe paske nje shoqeruese te re."
Po te mos ishte per Stefanon qe me mbajti nga shpatulla, do i hidhesha persiper me grushta.

"C'lidhje ka ajo me ty? Nuk besoj se me thirre vetem per te, apo jo?"

"Ne fakt,po. Per ate erdha."

Nderkohe qe perbrenda po zieja nga inati, pergjigjia ime ishte e ftohte:

"E per cfare?"

"Meqe ti nuk me jep unazen e rubinit, atehere dua Serenen."

Kur permendi emri i saj, nuk munda t'u besoja veaheve. Ai kerkon Serenen? As mos t'i shkoje ndermend.

"Ti do Serenen?"

"Me degjove shume mire. Ose unazen ose Serenen."

Ne ate moment m'u erresuan syte. Nuk munda te mendoja qarte dhe drejtova armen per tek koka e tij, por Stefano me levizi doren dhe plumbi e kapi tek kemba.

"Mos u cmende? Na duhet i gjalle."
Stefano fliste, por Lorenzo kishte ikur, duke lene pas nje shenim."

'Nuk e dua unazen. Tani ajo qe dua eshte Serena. Heret apo vone, do apo nuk do ti ajo do behet e imja. Madje ti vete do ta dorezosh me duart e tua.
-Lorenzo'

"Bastard i dreqit! Stefano dua mbikqyrje te plote mbi Serenen dhe rrisni sigurine ne shtepi. Dua njerez nen ndjekje te Lorenzos...."
I dhash shume urdhera Stefanos mbi sigurine e familjes sime dhe Serenes.

*Serena*

Pas te shtenes, muzika ndaloi e te gjithe po drejtoheshin tek dalja. Nje grup burrash po shoqeronte cdo femer te familjes Moretti. Nje burre tjeter erdhi tek une.

"Mos u shqeteso, do te te cojme tek shtepia e z.Moretti. Do te jeni ne te njejten makine si Znj.Moretti."

Me shoqeroi tek nje makine e madhe, me dopio xhama te zinj. Aty ishte Bianca, Marina, Maria, Ana, Amara dhe une.

"Ku eshte Z. Alessandro dhe Marino? Po Massimo? Ku eshte ai?"

"Alessandro dhe Marino jane...ne nje makine tjeter se bashku me Massimon. Do te vijne pak me vone."

E vetmja gje qe bera ishte te tundja koken. Prape se prape mendja me mbeti tek Massimo. Po sikur te jete lenduar, po sikur...po sikur...Jo! Massimos nuk do t'i ndodhe asgje.

Maria e pa shqetesimin tim e me tha:
"Mos u shqeteso, djemte do te jene per se mbari."e me buzeqeshi.

Arritem ne rezidence. Ende isha e shqetesuar per Massimon.
Vajzat e vune re.

"Atehere vajza, kush eshte gati per nje maratone filmash?"pyeti Bianca.

"Urraaa!"thane te tjerat.

"Po ca filmash?"pyeti Ana.

"Hmmm...Serena vendos ti!"tha Bianca.

"Umm...nuk e di. Cfare filmash mendoni te shohim?"pyeta.

"Aksion,romance,thriller,fantazi, komedi c'te duash ti. Cili eshte filmi yt i preferuar? Ai qe nuk te merzitet asnjehere?"

Varsja e diamantitWhere stories live. Discover now