"Atehere, keni zbuluar ndonje gje?" pyeti Sofia.
"Epo...edhe po edhe jo." tha Marina.
"C'do te thuash? Dhe ku eshte Nora?"
"Ja ku jam!" Hyri Nora ne dhome.
"Atehere, ke degjuar ndonje fjale per nje fare...Kolin Kroni?"Sofia e pa e hutuar me nje vetull te ngritur.
"Kam degjuar Massimon ta permendi, por nuk e si kush eshte."
"Epo, sot ai doli ne lajme. Ishte i akuzuar per shume gjera dhe pjesa me interesante eshte se ai ishte zhdukur ai ne ajer. Ishte pare per here te fundit ne aeroport, por qe aty...puf ishte zhdukur."
"E per cfare na intereson ky?"
"Nora e ka kapur ne fotografi gabimisht ne aparatin e saj."foli Marina.
"Beson se mund te na ndihmoje kjo? Dua te them, po, ne rregull, kemi nje drejtim, nje njeri per piste, por...me se mund te na ndihmoje vetem nje fotografi?"
...heshtje...
"Nora? Hej Nora, zgjohu!"
"Prit pak! Te lutem!"
"AHA!""Cfare ka?"
"Kjo fotografi mund te na ndihmoje me shume nga c'mendon ti!"
•
•
•
•
•
"Uou, ku e kape kete foto?"tha i habitur dhe i impresionuar Luca ne te njejten kohe."Gabimisht."tha Nora duke ngritur shpatullat.
"Ketu Kolin po bisedon me disa persona. Njerin prej tyre me duket se e njeh Angelo, ndersa per te tjeret duhet ndihma e Sebastianit."
"Pra jane te vlefshme keto?"
"Jane me doemos! Ikim t'ia tregojme te tjereve!"
"JO...!"thane te katerta vajzat njeherazi.
"C'doni te thoni me jo? E dini sa vlere kane apo jo?"
"Ne duam qe t'i t'ua japesh djemve informacionet, pir nuk duam te na nxjerresh ne."
"Po si t'u them atyre une?"
"Nuk e di, thuaji ndonje genjeshter, ose..."
"Ose cfare?"u degjua zeri i Stefanos.
'OH MOS!'mendoi Sofia me vete.
Amara u be gati te fliste, por Stefano e nderpreu:
"Te gjithe ju, me shpjegoni cdo gje fije per pe!"
••
•
•
•
"Atehere?""Po ja...n-ne donim t'iu ndihmonim." Foli Nora.
"E si? Duke rrezikuar jeten tuaj? Duke dale zbuluar ne mes te njerezve? Doni qe t'iu rrembejne dhe ju?"
"Stefano-"nisi te fliste Luca, por Stefank foli perseri:
"Po ti? E dije ti se keto kishin dale?"
pyeste Stefano."U-une..."
"E perse nuk i ndalove?!"
"Stefano, i thame ne te mos tregonte, nuk donim qe ju te shqetesoheshit." doli ne mbrojtje Sofia.
"Epo faleminderit shume, se ne kete menyre nuk po merakos njeri!"
"Te lutem Stefano, duhet ta kuptosh qe.."nisi Marina.
"Po, po e mora vesh! Vetem dua qe mos t'iu ndodhe ndonje gje."
"E dime, por te lutem mos i trego mamit dhe babit dhe mos na pengo."ishte Amara.
"Perse?"
"Sepse po e moren vesh edhe ata, do te na dergojne ne France."
"Te pakten aty do jeni me te sigurta."
"Degjo Stefano! Pa ndihmen tone ti nuk do ta kishe ne dore kete fotografi, ne rregull? Nuk do te ksihe asnje person per te kerkuar dhe-"
"Stefano, i zbulova njerezit me te cilet po bisedon Kolin ne foto!"hyri ne zyre i kenaqur nga puna e tij, Sebastian.
Vemendja e te gjitheve ishte kthyer nga Sebastian, pervec Nores e cila kishte nje shprehje ne fytyre e cila thoshte "Seriozisht?" kundrejt Stefanos.
"Erdha Sebastian!"
Sebastian doli dhe Stefan filloi te fliste perseri:"Ne rregull, mami he babi nuk do te marrin vesh gje dhe une do t'iu le te vazhdoni c'te doni..."
Nje buzeqeshje e stermadhe ishte ne fytyrat e vajzave deri sa:
"...por me nje kusht."
"E c'eshte ky?"
"Duhet me patjeter te merrni nga nje truproje."
"Ne rregull!"
Te gjithe shkuan ne dhomen ku punonin djemte dhe aty gjeten Anen dhe Kiaren.
Kiara ishte ne tavoline duke vizatuar dhe dujej tmerresisht e lodhur. Floket i kishte te lidhura ne nje topuz te c'rregullt, kishte veshur nje pale tuta gri te lira dhe nje bluze te zeze me menge te shkurtra.
Ana po punonte ne kompjuter dhe ishte shume e perqendruar e nuk e vuri re prezencen tone.
"Hej Ana, Kiara zbuluat ndonje gje ne shtepine e Ganrielit?"
"Jo."tha thjeshte Ana.
"Sepse nuk shkuam fare."perfundoi Kiara.
"Pse?"pyeti Marina.
"Sepse kisha nje parandienje te keqe nese do te shkonim aty."u pergjgij pa ia ndare syte kompjuterit Ana.
"Okej. Nuk ka problem. Rendesi ka qe ne kemi marre disa informacione."tha Sofia.
"Po Massimo ku eshte?"pyeti Nora.
"Me mire mos e shqeteso."
Nese Ana thote keshtu, atehere gjendja eshte pak keq. Massimo gjithmone nderpriste cdo pune per cdo gje qe kishte te bente me ne.
Telashet jane te medha."Parid! Me duket se e bera!"tha e lumtur Kiara.
Paridi u afrua dhe pa vizatimin.
Kiara kishte vizatuar pershkrimin qe i dha Paridi per pamjen e njerit nga personat me te cilet po fliste Kolin ne fotografine e Nores.
"Te lumte! Eshte perfekte! Bravo!"tha dhe e puthi te motren ne faqe.
"Tani do iki te bej ne dremitje te shkurter nese me lejoni."
"Sebastian, i qartesova figurat!"
Te gjithe sihin te angazhuar me pune, te gjithe po merreshin ne dicka.
Sofia doli nga dhoma dhe u nis per tek Massimo.
Trokiti 2 here dhe me pas degjoi : "Hyr!"
"Massimo?"
''OH DIO!"
(Oh, zot!)
______________________________________Arrivederci!💋
YOU ARE READING
Varsja e diamantit
RomancePershendetje, tokesor! Kjo eshte historia ime e pare dhe nuk e kam idene fare se ça do nxjerr nga kjo. Gjithsesi, vendosa te shkruaj sepse shkolla ka mbaruar, eshte vere dhe kam shume kohe te lire [ plus @isaaaabela e cila me date 23.06.2018 e shtun...