Złapanie mężczyzny

34 0 3
                                    

- Ja pierdolę!- zapomniałam wspomnieć, co działo się w oknie tego debila. Byłyśmy ofiarami jakiegoś porwania. Były tam dwie 14-letnie na oko dziewczynki, które były prawie nagie. Musiałyśmy zainterweniować.
- Proszę pani!- zawołała z korytarza Niki, a kobieta zjawiła się po kilku sekundach.
- Słucham?- zapytała pani, a w głosie było słychać ironię.
- Niech pani wejdzie...- powiedziała Tamara i wskazała na drzwi do naszego pokoju.
- O boże!- powiedziała kobieta wchodząc do naszego pokoju.
- Musimy zrobić zdjęcia!- krzyknęła Nicole, która po chwili rzuciła się na łóżko w poszukiwaniu telefonu. Zrobiła kilka zdjęć, po czym odparła.
- Trzeba dzwonić na policję!
- Masz rację, szybko!- Nicole podała jej swój telefon, a kobieta wybrała numer do policji. Zaczęła nawijać po hiszpańsku, a ja kompletnie nic nie rozumiałam, a co dopiero Nicole. Miała minę jakby jakiegoś tasiemca wysrywała.
- Policja będzie za jakieś 5 minut.- powiedziała kobieta podając telefon Niki.
- Musimy tam iść!- krzyknęła Tamara i złapała mnie i Niki za nadgarstek ciągnąc w stronę drzwi.
- Nie możemy się narażać, nie rozumiesz? Ja wiem... Że miałaś ciężkie przeżycia ze swoją siostrą, ale policja niedługo będzie!- powiedziałam trochę ociężale. Jej siostra która ma obecnie 15 lat, rok temu została zgwałcona.
- Juliana ma rację!- powiedziała Nicole.
- Jest policja dziewczyny!- Isa wskazała na okno tego zboka, a w środku widać było, jak facet ucieka, dwaj za nimi biegną, a inna dwójka policjantów przytulała się do płaczących dziewczyn. Jedna była brunetką, a druga była rudowłosa.
- Udało się!- krzyknęła Nicole pełna entuzjazmu.
- Dziewczynki, pora spać, jest 23- powiedziała kobieta.
- Dobranoc proszę pani!- krzyknęła z takim samym entuzjazmem jak u Nicole Isabel.
Obudziłyśmy się w dobrych humorach i przebarłyśmy się. Każda ubrała sukienkę. Ja miałam białą z wycięciem z tyłu pleców, Nicole złotą przylegającą z lekkim dekoltem, Isabel czerwoną rozkloszowaną, a Tamara miała chyba najpiękniejszą, była pudrowo-różowa z rękawem sięgającym do łokci. Ubrałam czerwone Nike, Nicole szpilki złote, Isabel tęczowe Vansy, a Tamara buty na lekkim obcasie koloru białego. Włosy miałyśmy wszystkie upięte w kitka.
- Laski, jesteśmy sexi, czas pokazać to światu, wychodzimy!- powiedziała Nicole wypinając klatkę piersiową do przodu.
- Ty codziennie to pokazujesz...- powiedziała Tamara przewracając oczami i łapiąc mnie i Isabel za rękę.
- Juliana, chwyć moją rękę i wychodzimy razem!- powiedziała Nicole trochę zła. Tak jak powiedziała, złapałam ją za rękę i wyszłyśmy razem przez drzwi pokoju.
*****************
Jak ktoś zgadnie, jakie jest powiązanie z inną książką, może wymyślić pomysł na następny rozdział😘 Udanych wakacji i mam nadzieję, że wam się spodobał❤

Życie NastolatkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz