"Cause' you are mine,"
Kata kata itu berulang kali bermain di fikiranku.Pandangannya.
Senyumannya.
Ah,semua itu berbeza sekali dengan pertemuan kami yang pertama. Apakah motifnya? Tapi pada masa yang sama,mengapakah hatiku berdegup laju?
Is this what people always say,'Love'?Tak tak. No no. Aku tak nak. Not even in a second. Tapi,the way he looked,totally different. Or should I give him a chance?
~~~~
"Abang,"aku memanggil abang yang sedang leka bermain telefonnya. "Hmm,"sahutanku disahut pendek. "Bang,"aku memanggilnya lagi. "
Senyap.
Hanya kedengaran bunyi kipas sahaja di dalam bilik abangku. Hmm,asal diam ja harini. Selalu abang ni bising ja. Kenapa eh. Tak boleh jadi ni. Aku kena tau juga. Lantas aku merampas telefonnya dan terus meluru ke arah pintu bilikku.
Muahahaha. Laju juga aku ni. Sampai abang tak boleh kejar aku. Asyik asyik abang ja yang menang. "Mana aci,"kataku perlahan. "Aci kat hidung,"suara seseorang membalas kata kataku.
And aku dah agak siapa.
Him.
~~~~
"Huarghhh!"
Aku terus mencapai kain tualaku yang berdekatan menutup rambutku yang separas pinggang. Okay,aku ingatkan abang,rupa rupanya,lelaki yang paling aku benci ada dekat sini! But how? Macam mana dia boleh masuk bilik aku ni? Sedangkan bilik aku tingkat dua okay.
"Hi sweety,"Adryan yang
duduk melunjur di katilku hanya tersenyum melihatku . "Erm,please get out,"tak pernah sebarang lelaki ajnabi melihat auratku. Tiba tiba,lelaki yang aku benci ni pula nampak.Dugaan,dugaan.
"If I don't want?"haish. Nampaknya dia nak bermain tarik tali dengan akulah ni. "Erm,I will..."belum sempat kata kataku dihabiskan Adryan menuju ke arah ku . Dia meletakkan sebelah tangannya rapat ke dinding dan membuat gaya kabe~don(siapa tak tahu boleh google)
Mukanya yang hanya seinci saja dari mukaku membuatkanku malu untuk mengangkat mukaku.
"Hey," panggilnya.
"Hmm,"balasku.
"1437,baby"
And me,nak pengsan!
YOU ARE READING
Kahwin usia muda?!
DragosteKahwin pada usia muda? No way?! Kenal pun tak. SPM pun tak lepas lagi. Dahlah playboy. -Nur Hazwani Husna- "Saya tak nak kahwin dengan awak,Mr.Playboy!" -Adryan Haris- "I sayang you,sayang. Forever and ever. Thanks for everything sayang. Jet'aime." ...