18

7.4K 185 5
                                    

Okay,harini bermulalah misi memikat hati si suami!

Chaiyok Na!

You can do it!

Awal awal pagi lagi aku sudah terpacak dekat dapur hehehe. Dengan berpakaian short dress bercorakkan bunga bunga kecil,auch! Mesti nampak manis di matanya. Rambut ku sanggul tinggi manakala rambut di tepi ku lepaskan sedikit. Minyak wangi ku semburkan di bahagian leher . Okay guys,jom masak!

Nak masak apa eh?

Haa! Aku tau! How bout' favourite makanan dia pagi ni? Hehehe.

Lasagna with hot chocolate. Bukan hot chocolate Tok Aba,tapi made by myself,huhu!

🌟🌟🌟🌟

(Adryan p.o.v)

Haishh,mana perempuan ni? Selalu dia yang kejut aku. Ni tak gerak aku pun. Nasib tak terlepas Subuh. Aik Adryan? Kau solat ke? Hahaha diam arh ko wahai hati. Tapi,serious pelik.

Weyh Ad,adakah kau dah start sayang dia?

Oopss,no no no! Not in a second. Aku takkan pernah cintakan dia. Or sayang. Sebab hati aku ni dah sarat dengan cinta. Cinta dekat siapa lagi kalau bukan......


















































Allah!

Huhu,jangan fikir lain.

Hah,sudah! Lebih baik aku bersiap. Sekarang dah nak pukul 8.30. Ala chill la! Syarikat tu under aku,so,apa yang perlu aku risaukan. Erk,lupa pula! Daddy laa!

"Baby boo, mana baju I?!"

🌟🌟🌟🌟

(Hazwani p.o.v)

"Baby boo, mana baju I?!"

Tersentak aku dengar jeritan suami aku ni.
Alahai,tak nampak ke aku dah iron baju dia tu. Dah gantung dekat depan wadrobe yang besar gedabak tu. Hadei,aku pun satu. Lupa nak bagitau dia.

"Wait,I'm coming," aku segera menanggalkan apron dan berlalu ke master room di tingkat atas. "Yes honey?" aku bertanya sambil melihat ke arahnya.

"Erm,mana..," tiba tiba percakapan Adryan terhenti setelah memandangku. Matanya tidak berkelip seolah seolah melihat bidadari.

Aiseh,perasan!

Matanya tidak henti henti memandang dari atas ke bawah. Gulp! Chill,Na! Goda dia. Okay,misi bermula,NOW!

Act like a Parsian Cat.

"Hmm,cari apa?"suara ku lunakkan sehabis munkin. Jelingan manja ku hadiahkan kepadanya sambil berjalan ala ala cat walk ke arahnya. "Err err,cari..,"semakin dekat jarak ku dengan Adryan,ku lihat dia semakin takut.

Hahahahah! Habislah kau!

Kahwin usia muda?!Where stories live. Discover now