13

7.2K 191 3
                                    

"Dik,buka pintu ni dik,"abang mengetuk pintuku bertalu talu. "Dik,please open the DOOR,"abangku mengetuk dengan lebih kuat lagi membuatkanku terkejut. Dengan mamat ni masih lagi mengepung aku.

Aku menolak badan Adryan kuat sehingga badannya terjelepok ke atas lantai. Ops!"I'm sorry ,"aku berasa bersalah. Yes! I feel guilty gila. Aku meluru ke arahnya untuk melihat keadaan dirinya.

"No,it's fine,"mukanya yang diarahkan ke arah lain membuatkan ku bertambah bersalah. Entah di mana silapnya,kedudukanku yang tidak stabil telah membuatkanku terjatuh di atasnya.

Buk!"Ouch!"Kami sama sama berlanggar and sekarang ni,I don't expect it would be like this. Badanku betul betul di atas badannya dan tanganku berada di atas dadanya. Tuala pula dah tercampak ke tepi. Allah! Berdosanya aku!

Aku terpaku menatap matanya yang sentiasa menarik perhatianku sejak pertama kali. Hidungnya,bibirnya,segala galanya. And dia,meletakkan kedua dua belah tangannya ke atas pinggangku. Mengetatkan lagi pelukannya.

Aku rasa tak selesa dei!~

"I want to be like this,forever,"matanya berkaca kaca menatap mataku. Persoalannya,mengapa?

"Dik,Astaghfirullah. Apa korang buat ni?"
Apa? Suara abang? Macam mana abang boleh masuk? Lupa,kunci kan ada.Aku ingin membangunkan badanku tetapi mamat di hadapanku ini masih mengunci badanku ketat.

Mukanya hanya menayangkan riak tenang. Tiada rasa bersalahkah mamat ini?
"Baik korang berhenti daripada teruskan perbuatan macam ni,"abang berhenti sebelum menyambung kata katanya.

"Dengan bernikah secepat yang mungkin. One week from now,"abang hanya melihat sayu ke arah kami. Abang berjalan ke arah kami dan menolongku untuk berdiri. And nampaknya Adryan juga sudah melepaskan pautan tangannya di pinggangku semasa abang berjalan ke arah kami.

Aku ditarik keluar and

PANG!

Satu tamparan yang takkan ku lupakan apabila abangku sendiri yang menampar ku. "What are you doing,huh?!"muka abang benar benar merah. Tak pernah sekalipun dia menamparku,but,this time,is the worse.

"I'm sorry,"aku terpaksa meminta maaf. Ianya juga salahku. Kerana tidak melarikan diri pada mulanya. "I don't  know,yang aku tau,aku nak kau dengan lelaki yang kau dah bawa masuk dalam bilik kau tu nikah. Like I said before,one week from now. By hook or by crook,you must do it. Get it?!"Mata abang mencerlung melihat ke arahku.

Aku benar benar ingin menangis sekarang ni. Aku tak nak! Aku berlari masuk ke arah bilikku dan mengunci pintu bilikku. Aku terlupa bahawa Adryan masih berada di dalam bilikku.

Oh man,what have I done?

Kahwin usia muda?!Where stories live. Discover now