Leđa su mi ukočena i previše mi je toplo. Imam osjećaj kao da me pregazio voz i svaki mišić u tijelu po malo pulsira od bola. Naspavan sam i to baš, ali sam previše ukočen. Dvosjed he neudoban za spavanje, ali nisam puno razmišljao o tome kad sam spustio glavu na njeno kričo i dok su njeni prsti polajo ali sigurno tjerali napetost iz mene. Zaspao sam joj na krilu savladan umorom i iscrpljenošću, kao i težinom cijelog dana. Sonja... Jebem ti! Ja spavam ovdje a dijete mi je gore samo i još bolesno. Bacim prekrivač sa sebe znajući da jensamo na jedan način mogao dospjeti ovdje kao i moj jastuk. Martina ih je donijela, ppbrinula se za mene na način koji je jednostavan, ali u neku ruku i prisan. Ignorišem bol u leđima i potrčim na sprat preskačući po dvije stepenice. Nadam se da ću danas imati bar malo bolji dan, mama se tek sutra vraća i sad sam više neho ikad svjestan njene pomoći oko djeteta. I bez kafe sam skroz budan. Zanemario sam dijete. Kakav sam ja to otac? Mislio sam samo na sebe!
Ukočim se na pragu Sonjine sobe zatečen prizorom u koji gledam. Ne mogu se pomaknuti niti mogu da udahnem od pritiska i grudima koji me odjednom poklopio. Sonja i Martina su spavale jedna pored druge. Martina ju je obgrlila rukama i privila uz sebe, kao da je pokušava zaštititi od nekog ili nečeg. Sonja je spavala, boja u licu joj se počela prikazivati i pogledao sam na sat. Prošlo je davno vrijeme kad sam joj trebao dari lijek, a Martina se očigledno pobrinula i za to, jer je kašičica od sirupa bila van kutije. Vratim se par koraka unazad i naslonim na hladan zid. U djwčijoj sobi trenutno spava najzanosnija žena koju sam upoznao, žena koja je hrabra i nesigurna u sebe, a zapravo toliko nježna i dobra da se zapitam gdje su joj krila. Jasna nikas nije dbjela nad Sonjom niti je dijelila krevet s njom. Pridržavala se kojekakvih članaka i priručnila za odgoj djeteta, pa je na kraju zaposlila ženu koja se brinula o njoj. Kako nrko može biti tolika kučka?
Otišao sam u sobu i istuširao se. Morao sam da se presaberem i pokušam ne misluti na ženu koja nas je ostavila. Zahvaljujući njoj i njenoj sebičnosti sad imam nešto vrijedno i želim to nekako zadržati, a ne znam kako. Moraću dati sve od sebe i za početak slijediti njene korake. Znam da joj treba vremena, ali moje ovdje ističe, još je dve i po sedmice do početka škole i do tad moram nešto poduzeti, povrh svega u drugom gradu me čeka posao od koga živim. Moraću nekako da sredim ovu situaciju među nama i ustabilim naš odnos. Naučiće da mi vjeruje, to mi je jako bitno, a ja ću se potruditi da me treba toliko da će poželjeti avaki trenutak provesti sa mnom.Pripremao sam supu za Sonju a meni i njoj sam pržio slaninu za doručak. Otišao sam po svjež hljeb i usput kupio i novine. Kući sam bio u rekordnom roku. Već je bilo deset sqti i znađ da Martina i danas radi drugu smjenu i moram je probuditi. Skuvam još jednu kafu i uputim se na sprat i polako otvorim vrata Sonjine sobe. Cure su budne i tiho pričaju. Sonja se smješka i podiže se čim je ugleda.
"Tata. Martina je spavala u mom krevetu" veselo mi izgovara svaku riječ.
"Dobro jutro. Mislim da vam je bilo tijesno tamo. Jesi li se naspavala" gledam je prelo Sonjinog ramena još onako snenu i raščupanu. Stidljivo se nasmješi i ustade.
"Jutro i tebi. Naspavala sam se, valjda. Ti" Sonja se promeškolji u mojim rukama i drago mi je da je danas življa nego juče. Kimnem glavom u potvrdan odgovor i spustim curicu na pod.
"Moram da piškim i operem zube" izašla je iz sobe bez žurbe ostavljajući nas same, a promjena u vazduhu među nama bila je trenutna. Morao sam da je dotaknem i okusim, morao sam da je privijem uz sebe i zahvalim joj što je ostala paziti na nas.
Smanjim prazan prostor među nama i naalonim usne na njene uživajući u mekoći i osjećaju pripadnosti koji me obavije."Igore... Sonja..." ne dam joj da mi se odupre, Sonje nema tu i ne mogu držati ruke uz sebe.
"Smiri se i poželi mi dobro jutro onako kako treba" na trenutak je zastala, razmišljajući, a potom me obgrlila oko vrata, prste zapetljala u moju kosu, usne vratiča na moje i jezikom prešla po njima. Lebdeo sam, padajući na nju onako kako to nisam nikad ni na jednu prije. Ona je ono pravo za šta se vrijedi boriti, a svaki trenutak obilježiti tako da ne zaboravi kome pripada.
Kad me pustila da uhvati vazduh, oči su jok blistale, a puls divljao. Želja u njoj se probudila, ali je nisam mogao ugasiti. Buktala je i kroz mene, ali ovdje nije ni mjesto ni vrijeme, prerano je za nju.
YOU ARE READING
Između dva svijeta
Short StoryUzmi sve od života danas jer sutra nećeš imati priliku za to