Epilog

3.1K 320 60
                                    


SONJA

Još malo i gotova sam.

Ovaj vikend imam previše zadaće iz matematike i prirode, a pola od toga mi uopšte nije jasno. Zadatci su jednostavno preteški i imam mnogo za pisati. Opet ću morati mnogo vježbati ako ne želim dobiti slabu ocjenu. Mama i tata bi bili razočarani, a ne volim kad su takvi.
Mama će kasnije da pregleda sve ovo i da mi ispravi ako bude bilo grešaka.
Pogledam na sat i vidim da imam još malo vremena do večere, a tata je malo prije stigao sa posla. Možda bi mogla malo da se poigram sa sekom u međuvremenu. Spustila sam svesku u ruksak i pokupila pribor sa stola. Dovela sam u red ono što sam razbacala i u kuhunji sam našla mamu kako sjecka salatu.

„Gotova sam. Mogu li s Nađom u dnevnu sobu? Obećavam da ću je paziti i to mnogo“ molila sam je a ona kao i obično spusti se i poljubi me.
Nađa je moja mlađa sestra i uskoro će da napuni dvije godine.

„Može, tata je u sobi i sići će za nekoliko minuta. Večera je za pola sata“ Nađu je spustila iz sjedišta na pod i odmah sam je uzela za ruku. Tako je slatka i sviđa mi se imati sestru. Možda bi bilo dobro da imamo još jednu ili brata za promjenu.
Nađa je isto tako voljela mene, možda nije znala da mi kaže ali ja znam da je tako. Uvijek mi se nasmješi kad joj priđem ili zaplješće rukama kad  joj nešto kažem.
Mala djeca su čudna, sve guraju u usta. Evo Nađa žvaće nekog gumenog zeca, a mama kaže da joj trebaju rasti zubi.

„Gdje su tatine cure“ tata je sišao sa sprata raspoložen kao i obično.

„Evo nas“ kažem mu i on sjede pored nas. Prvo je mene poljubio bio, a Nađa se sama popela njemu u krilo govoreći  tata.

„Mama će uskoro da završi večeru, a mi imamo dovoljno vremena da počistimo nered. Grlio nas je obadvije i držao uz sebe. Nije ga bilo kod kuće dva dana. Onda i jesmo pokupili igračke, a Nađa je opet stigla nešto da baci.
Mama je na kraju i došla po nas.
Već sam navikla da tata često ljubi mamu kad je kod kuće, grli je u li priča sa njom. Ne smeta mi to. Ona me voli više od moje prave majke  i zbog toga zaslužuje da je zovem mamom, a njoj to ne smeta. Niko mi nije rekao da moram ali ja to želim.

„Gladni smo“ kažem joj.

„Hajde onda da ja i ti serviramo večeru, dok tata presvuče Nađu. Može li“ odmah sam otišla do kuhinje, a mama sa mnom.

Volim kad sam s njom. Ona je tako divna prema meni i tati. Bila je malo luckasta dok je imala Nađu u stomaku. Ona nas neće ostaviti, mnogo nas voli i mi volimo nju, posebno tata.

IGOR

Uspjeo sam Nađu presvući i taman što sam uzeo pelenu ona je već došla do vrata. Uz Sonju nisam iskusio ništa od ovog jer je njena majka angažovala ženu koja se brinula o djetetu. Martina to radi sama i još nijednom nije rekla da ne može i da joj je teško. A bilo je stvarno teških trenutaka.
Nasmješim se svojoj curici i uzmem je za ruku, ali ona ne korača nego podigne i drugu da je ponesem. Ne mogu da joj odolim, medena je.
Martina i Sonja nas čekaju s večerom i spustim malenu u sjedalicu. Sa Sonjom sam pričao o školi, a Martina je bila neobično tiha od kako sam došao. Bio sam dva dana van države i jedva sam čekao da se vratim kući.

„Mama će mi pomoći oko toga. Pomogla mi je i prošli put“ pogledam u nju, ali ona udahnu.

„Sonja, dušo. Danas je dolazila tvoja mama i hoće da te vidi. Čekala sam da tata stigne pa da ti kažem. Bila si u školi kad je svraćala“ zato je bila tako rastresena.

„Tata, ja... Neću da idem. Kad god se vidimo ona mene pita za tebe i govori kako je ne voliš i nećeš da živiš sa nama. Ne želim ići , molim te“ kako je rasla tako je očigledno o shvatala da njena prava majka i nije tako dobra kao što je bila, ali ipak joj je mama. Jasna je u nekoliko navrata bila poprilično neugodna i meni i ostalima, ali sam se trudio da zbog Sonje to nekako izgladim.

„Ne bih  te tjerao da radiš ono što ne želiš. Samo što ćeš joj sama morati reći da je ne želiš viđati. Ići ću s tobom ako treba“ kažem joj. Protiv mene može podići tužbu, ali njoj ne može ništa, a kasnije ćemo sudom srediti zabranu prilaza u slučaju da pretjera, a znam da hoće.

Sonja je izgledala mirnije a Martina je i dalje bila malo zamišljena. Jedva sam čekao da ostanem nasamo s njom. Ne mogu vjerovati da i dalje tako snažno utiče na mene. To je jedina stvar koja se ne mijenja. Miriše uvijek tako primamljivo, a posle prve trudnoće nije izgubila sve kilograme koje je dobila, pa se popunila na pravim mjestima.

Pomogao sam joj oko prljavog posuđa i pokupio igračke po kući. Ona je uspavala Nađu, a Sonja je vjerovatno legla sama. Popeo sam se na sprat i provirio prvo u Sonjinu sobu. Ta navika nikako nije jenjavala, bez obzira što su godine prolazile a ona rasla. Odmah do njene je bila Nađina soba, ona je spavala a Martina nije bila unutra. Samo sam produžio dalje i ušao u našu sobu. Čuo se tuš. Nasmješio sam se i skinuo sve sa sebe. Mogu još jednom da se okupam, ako se prije toga dobro oznojim.
Iznenadio sam je  kad sam ušao u kupatilo i pridružio joj se. Razgovor sam odlagao za kasnije jer sam želeo uživati u njoj i s njom. Gledao sam  je nekoliko trenutaka ali previše sam je želeo da bi gubio vrijeme na to. Osjećao se naboj među nama, toliko jak da se pamet uvijek gubila u tim trenutcima.
Uzimao sam je i davao sam joj se kao i uvijek, bez ustezanja i ostatka. Sve je njeno i sva je moja, a ovako smo savršeni.

Nakon dugog tuširanja smjestili smo se u krevet. Ležala je na mojim grudima a ja sam se igrao burmom na  njenoj ruci.

„Igore, želim još jednu bebu“ ukočio sam se ne očekujući još ovakav zahtjev. Nisam mislio da će posle onog poroda poželjeti još ijedno dijete.

„Dušo, Nađa je još mala...“ pokušao sam joj olakšati.

„Baš zato što je mala i želim još jedno. Ne radim i kad već mogu želim da imamo još djece. Posle ćemo se organizovati oko svega“ ona me uvijek bacala na koljena i nisam mogao da joj kažem ne.

„Dobro. Šta onda misliš da počnemo raditi ozbiljno na tome? Trudnoća ima nekoliko prednosti kod tebe. Nezasita si u tom periodu i meni to odgovara“ ubrzo se našla ispod mene, a spavaćica joj je bila podignuta oko struka.

„Nadala sam se tome ili odmoru negdje na nekoliko dana. Tad bi baš mogli raditi na tome“ ideja mi se svidjela i svakako ću je sprovesti u djelo. Sad hoću samo da uživam s njom.

Noć je odmicala, mi smo svoju glad jedno za drugim gasili tiho i jecajući. Tek nekad kasno u noć ona je zaspala potpuno iscrpljena na meni. Poljubio sam je u kosu i ko zna po koji put se zahvalio Bogu na njoj.

„Volim te“ prošaputao sam u tamu i ona se stisnula uz mene. Nije čula ali osjeća baš kao što osjećam i ja....

Kraj

Zahvala

Ne želim da pišem još jedan dio a hoću da vam se zahvalim na svemu. Prvo hvala za bezuslovnu podršku kroz ove dvije godine koliko se družimo i nadam se da sam uspjela doći do vas i kroz ovu priču. Mogla sam da je razvučem još, ali ne želim milion zapleta i raspleta. Mislim da sam napravila dovoljno.

Potom hvala svakom od vas koji ste izdvojili vrijeme za moje priče i ostavljali i zvjezdice i komentare. Bili ste mi divni kao i svaki put, a ja se nadam da sam opravdala ukazano povjerenje.

Epilog sam podijelila u dva dijela isključivo zbog Sonje.

Nažalost svjedoci smo svakodnevnog raspada brakova i djeca su ta koja u svemu tome prođu najgore. Razapeti između dvije strane ni krivi ni dužni.
Rastajemo se s ovim likovima, a nastavljamo s drugima. Imam mnogo toga da završim i samo da znate, priče koje više nisu na wattu završavaću kad stignem.

Povukla sam ih.
Pošto ove sedmice imam mnogo drugih obaveza, ne znam kako ćemo se družiti. Možda do vikenda ne objavim ništa, a do tad pripremim mnogo za čitanje.

Mislim da nastavljam s Grešnicima i Smrtni tango...

Ljubim vas i do kuckanja

Vaša Žena Zmaj

Između dva svijetaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang