❃ Eczane ziyareti

13.9K 514 14
                                    

Cihad iş yerine vardığında saçını başını yaptırdı ve ardından yüzüne pudra sürdürdü.. Takım elbise ve özel marka parfüm ile çekinmeye başladı ve aklı hep o kıza kaçınca, fotoğrafcılar onun duruşuna sinir olmaya başladılar. "Güzel arkadaşım, biraz daha konsantre ol lütfen." Hemen kendini toparladıktan sonra iki model arkadaşları da yanına katıldı ve beraber çekildiler. Çekimler amerikaya gönderilmesi lazım, orada parfüm fabrikasına reklam yapmaları için. Onlar fotoğrafları kabul ederlerse büyük miktarde prim kazanacaklar. "Tamam Cihad, kendini toparla bu şansı kaçırma" diye kendine motivasyon vererek çaba gösterdi. "Yarım saat ara veriyoruz!" denildikten sonra dışarıya çıktı hava almak için..

Karşı tarafta büyük "Citti Park" adlı bir alışveriş merkezi görünce oraya gidip kendine soğuk bir içicek aldı.. Oraya buraya bakındı, ardından karşı tarafa doğru yürüyünce orada inanamadığı birini gördü.. "Bu kahve renkli baş örtü, siyah elbise ve yeşil etek? Bu o değilmi? Ya bismillah!" gözüne inanamadı. Kız Eczaneye doğru yürüyordu ve Cihad hemen çaktırmadan yolunu gizledi.. Eczaneye girince ardından kayboldu.. Bir kaç dakika sonra ise bembeyaz giyinmişti, baş örtüsünü değiştirmiş ve üzerinde bir önlük..

On dakikası kaldı o yüzden acele etmesi lazımdı.. İçeriye doğru yürüdü ve birşey alacakmış gibi dolandı.. Ardından kız onu görünce ilk önce tanıyamadı ve sonra "Bu beni az kalsın ezen çocuk değilmi?!" diyince ona doğru yürüdü.. "Bana bir özür borçlusun" dedi Cihad'a.. Cihad ise şaşırdı ve arkasına döndü "Ney? Efendim anlamadım?" - "Sen beni eziyordun, bir özür borçlusun" dedikten sonra Cihad kafasını aşaya eğerek sessizce "Özür dilerim" dedi ve dükkandan hemen ayrıldı.. Kalbi basbaya küt küt atıyordu.. Kafasına vurarak "Ah kafam, önlüğün üzerinde ismi yazıyordu neden bakmadım?" O ara tekrar iş yerine döndü çekimlerine devam etmek için..

_______________________________

Cihad Eczaneye gitmekle hata mı yaptı? O kız ondan şikayetçi olabilir mi?

☆ Hikayeyi devam okumak istiyorsanız, voting etmeye unutmayalım inşaAllah

Helalim olHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin