♛ Rüya tabiri

7.8K 346 15
                                    

Arada iki hafta geçti ve Cihad yine iş başında, fakat Ravzanın babasından şimdiye kadar hiç bir haber gelmedi.. Baya üzüldü ve morali bozuldu. Nerdeyse her gün duâ ediyordu "İnşaAllah bir mesaj gelir, o olmazsa, en azından arasın beni.. Ne olur Allahım.." Sabah Namazından sonra çantasını hazırlayıp Berlin'e doğru yolculuk yaptı. Orada bir kampanya için fotoğraf çekilecek. Yolculuk 3 saat sürdüğü için, kulaklığı takıp uyudu.. Çok yorgundu.. Düşünmekten.. Hayal kurmaktan..

Okadar çok hayal etmiş ki, Berlin yolculuğunda rüyasına Samed amca girmiş.. Rüyasında Ravzanın başına kötü birşey gelince Samed amca Cihadı arayıp ondan yardım istemiş.. Cihad karanlıkta koşuyordu ve imdaat! diye sesler duyunca Ravzayı bulup ölümden kurtardı.. Yanındaki iş arkaşı Ferhat onun aniden sıçradığını görünce "Cihad iyimisin? Ne oldu?" diye sorduğunda "Yok birşey Ferhat kardeşim, sadece kötü bir rüya gördüm" diyerek cevapladı.. Cihad cep telefonundan Rüya tabirine baktı, anlamını acayip merak etti.. Ölümden kurtarmak olarak arama bölümüne yazınca sonuç böyle çıktı:

Rüyada birisini ölümden kurtarmak, huzur bulmaya, imrenilen kuvvete, sevince erişileceğine, toplum yaşamında başarıya, iyi işler yapacağına, elinden her iş gelen bir insana, rızkın kazançlı olacağına, merhametli eşe, üne sahip olmaya, bol kazanca işaret eder.

"Subhanallah.. Bu çok güzel bir haber.. Allahım inşaAllah doğrudur.. Herşeyi bilen sensin. Rahman olan Rahimsin. Bana en güzelini nasip eyle!" diyerek duâ eder.

O ara Cihad'ın Manager'i arkaya bakıp "Beyler 30 dakikamız kaldı, biraz sonra Berlindeyiz" diye dikkatı çekti.. Ve zaman geçti, Berlin Photostudio'ya vardılar. Orada onların patronu beklediğini görünce onun yanına gittiler. Hiç ummadığı an da Cihadı kenara çağırdı önemli bir şey konuşmak için "Cihad, sana iyi bir haberim var. Amerika için yaptığımız parfüm fotoğrafı çok beğendiler ve en iyisi bizimki seçildi. Tebrik ederim, sana yarın 110'000 Euro miktarında Prim verecem." diye söylediğinde, Cihad duyduklarına inanamadı. Sevinçten ne yapacağını şaşırdı.. Uçuyordu resmen...

"Ben bu parayla Ravza için dünyaları alırım.. En güzel Düğünü yaparım.. Onun hayalini gerçekleştiririm.. Beyaz bir gelinliğinin içinde görmek isterim... Allah'ım sen büyüksün.. Çok şükürler olsun!" Bir kaç dakika sonra üzerine herzamanki gibi pudra sürdürdü, saçını yaptırdı ve çekimlere başladı..

_______________________________

Sizce devamı nasıl olacak? Samed amca Cihadı neden hâla aramıyor? Bu parayı gerçekten sevdiği kıza mı verecek?

☆ Hikayeyi devam okumak istiyorsanız, voting etmeye unutmayalım inşaAllah..

Helalim olHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin