"Ben şey.. Bir işim çıktı da, şu an oradayım" diye söylerken sesi titremeye başladı.. Cihad bey, özür dilerim ama telefonu kapatmalısınız.
Ravzanın babası arka plan da gelen kadın sesi duyunca şaşırdı. "Samed amca, kapatmalıyım" diyerek hemen telefonu kapattı.. Çok tuhaf bir davranış olduğunu fark etti ve Serhat ile acele içerisinde hastaneye gitmeye karar verdi. Yirmi dakika sonra vardıklarında hemen onu aramaya başladılar.. "156 numaralı oda. Samed amca, gel o burada olması lazım" söyleyerek kapıya işaret etti.. Tık tık tık.. Kimse cevap vermedi. Ve tekrar kapıya tıkladılar, ardından bir ses gelince kapıyı açtılar. Cihadın yatakta uzandığını görünce Ravzanın babası şok geçirdi "Cihad, oğlum senmisin?" diye merakla sorduğunda ondan hâla cevap gelmedi.. Yanına gitti ve baktı ki gözleri kapalı.. Aslında Cihad orada uyumuyordu.. Üzüntüden numara yapıyordu, onunla konuşmamak için..
O arada bir doktor girdi içeriye ve Ravzanın babası onun durumunu sordu.. Durumu iyi ve iki hafta sonra hastaneden çıkabilir dedi.. "Çok şükür" diyerek odadan ayrıldılar. Cihad ayağa kalkarak camdan onların gidişini seyretti "Ah Samed amca, bunu da bana yaptın ya..."
Serhat, Samed amcanın morali bozulduğunu görünce üzüldü ve Cihad'ın kim olduğunu sormak için bir türlü fırsat bulamadı. Çünkü merak içerisindeydi, biyerde görmüş olabilir düşünceleri yapıyordu.. Eve vardıklarında oturmodasına oturup hep beraber çay keyfi yapmaya karar verdiler..
Ravza daha yeni okuldan çıkıp eve kadar eşlik eden iki arkadaşıları ile yürüyordu, biri Feridun diğeri ise Hafsa idi.. Onların ikisi hem Serhat, hem de Cihad'tan haberleri vardı "Ravza, hani gönlün Cihadı istiyordu? Bu Serhat nerden çıktı?" diye sorduklarında Ravza düşünceli oldu "Bende bilmiyorum ya kızlar, ikisi çok efendi. Ama babam bana Serhatı tavsiye etti.. Cihad'tan ise hiç bir haber yok.. Keske haber etseydi" derken gözleri biyere dalıp gitti.. Bir kaç dakika sonra ise Ravzanın evin önüne vardılar ve sohbeti bitirip vedalaştılar.
Eve girdi, ayakkabını ve ceketini çıkardı. Oturmodasına gitti ve herkesi bir arada görünce sevinmeye başladı "Selamunaleykum" diyerek yanlarına oturdu.. Herkes Ravzaya doğru baktığında, şaşkın bakışlarıyla "Hayırdır inşaAllah?" diyince, babası;
"Bugün ben hastane de Cihadı gördüm.."
_______________________________
Sizce Ravzaya olayları anlattıktan sonra Cihadı mı tercih edecek? Yoksa babası inat ederek Serhat ile mi sözlendircek? Siz ne diyorsunuz
☆ Hikayeyi devam okumak istiyorsanız, voting etmeye unutmayalım inşaAllah..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helalim ol
Teen FictionBiz aşk dediğimizde, onlar şevhet olarak gördüler. Yani nasıl desem.. Her şekilde ulaşılabilir olduk, sosyal medya bizi bu duruma getirdi malesef.. Ve o yüzden özlemenin anlamı bilemez olduk. Mektuplar yazılmıyor, mesajlar atılıyor.. Yastık altında...