Nemůžu nic cítit. Tak dlouho, jak jsem si schopna pamatovat, jsem nikdy nemohla cítit emoce. Okolo lidí předstírám, že jsem normální, ale uvnitř nic necítím. Není to tak strašné, jak to může znít. Vím, že jsem zlomená, ale je mi to jedno. Je to pro mě normální. Ale všechno se změnilo, když jsem potkala jeho... mého Senpaie. Poprvé jsem něco pocítila. Silnou touhu. Přání. Tužbu. Péči. Teď konečně vím, co to znamená být člověkem. Být naživu. Jsem závislá na tom, co mě nutí cítit. Na ničem jiném mi nezáleží. Je pro mě všechno. Ale teď se mi ho někdo snaží vzít... Chce ho, ale ne stejně, jako ho chci já. Ona by si ho nikdy necenila tak moc, jako já. Ona si ho nezaslouží. On patří jenom mně samotné. Probudila ve mně novou emoci...Vztek. Chci ji zastavit. Chci jí ublížit. Chci ji zabít. Není tu nic, co bych neudělala pro Senpaie. Nenechám nikoho mezi nás vejít. Je mi jedno, co musím udělat. Je mi jedno, komu musím ublížit. Je mi jedno, čí krev musím prolít. Nenechám nikoho mi ho vzít. Na ničem jiném nezáleží. Na nikom jiném nezáleží. Senpai bude můj. On nemá na výběr.
*zpráva od neznámého čísla
AhojZnám tě?
Viděla jsem tě dnes stalkovat kluka z vyššího ročníku.
Máš s tím nějaký problém?
Ne. Chtěla jsem ti dát nějaké informace o holce s kterou byl.
Její jméno je Osana Najimi.
Je do něj zamilovaná.
Věří v mýt o třešni za školou.Ten mýt, že když se někomu vyznáš pod tou třešní v pátek, zaručeně tě přijmou?
Správně.
Plánuje se mu vyznat příští pátek.Proč mi toto říkáš?
Byla bych ráda, kdyby se něco špatného stalo Osaně.
Myslím si, že můžeš být ten člověk, co jí dá, co si zaslouží.Kdo jsi?
Jsem člověk, kterému se ve škole říká "Info-chan".
Slyšela jsem o tobě zvěsti. Vydíráš dívky a prodáváš fotky jejich kalhotek klukům. Nikdo nezná tvé pravé jméno.
Zvěsti jsou pravdivé.
Kdyby jsi někdy potřebovala laskavost, pošli mi fotku něčích kalhotek a já ti dám jakoukoli podporu, co můžu nabídnout.
Pokud chceš osobní informace o někom z naší školy, prostě mi pošli fotku jejich obličeje a já ti řeknu všechno, co o nich vím.Jsi nechutná.
Ty jsi stalker.
Pokud chceš mou pomoc, napiš mi. Pokud nemáš zájem, ignoruj mě.
Máš jeden týden, dokud tvůj precizní Senpai nebude patřit Osaně.
Doufám, že ji donutíš trpět.(Pokud někde překlad použijete, tak mě uveďte, protože je můj vlastní... Jakože, je to easy angličtina, ale stejně).
Některé postavy:
(posunujte ->)Ayano Aishi (Yandere-chan)
Taro Yamada (Senpai)
Budo Masuta
Info-chan
Všechny Ayaniny rivalky:
A další. (Pro více postav a větší info si zahrajte hru, popřípadě prostudujte oficiální stránku hry yanderesimulator.com, ale není to potřeba).
ČTEŠ
Let me help you (zastaveno)
Romansa,,Nemůžu nic cítit... Tak dlouho, jak jsem si schopna pamatovat, jsem nikdy nemohla cítit emoce"... Ayano Aishi je mladá středoškolačka, vypadající jako naprosto normální dívka. Narodila se však nemocná... Jediné emoce, které prožívá je láska ke stu...