"Üzgünüm ama yardımcınızım.Bebek bakıcın değil! O yüzden git ve kahveni al."
Kızgınca sana baktı ve yumruğunu karnına geçirdi. Ancak düşmek ne,bir santim dâhi kıpırdamamıştın. Bir duvar gibi duruyordun. Hafif aşağılayan gözlerle Gavin'i süzdüğünde elini ovuşturuyordu.
"Ah..Lanet android..."diye söylenirken "Dedektif?İyi misiniz?". Onu daha çok kızdırmıştın galiba. "Ne bilirsin ki sen.". Omuz silktin ve dedin ki "Bir şikayet aldım, gitmemiz gerek."
Gavin kesinlikle sözlerini sindirememişti. Arabaya binip gitmeye başlarken söze girdi "Neden ben? Yani niye bir dedektife,bir dedektif yardımcı yollasınlar..?"Dedin ki " "Ne yazık ki Teğmen Anderson'ın istifası yüzünden de bir açık var.
Bir çok polis devrimi püskürtmek için yaralandı. Güvenlikte açıklar var. Şimdilik bu işi halletmelisiniz...".
Göz ucu ile sana bakarak dedi ki "Peki Connor'a ne oldu?""İmha edildi."Bunu gayet sakin,hatta biraz acımasızca söylemiştin. Oysa biliyordun,bir gün Rk1000 çıkacaktı...
Şikayet terk edilmiş gibi görünen bir ev hakkında verilmişti. Söylenene göre birkaç kaçak android içeride idi ve saklanıyordu. Komşular onları görmüşlerdi ve hala kaçmadılar ise....
Yavaşça içeri girdiniz. Etrafı incelemeye başladın. Kapının kenarındaki mavi kan hem bu evde android olduğunu kanıtlıyordu, hemde androidin yaralı olduğunu ortaya çıkarıyordu.
Bir kaç kan izi üst kata çıkıyordu. Üst kata çıktın ve Gavin peşinden geldi.
Üst katta kapanmış bir android vardı. Gavin "Adamımızı bulduk. Nalları dikmiş..." Emin bir sesle dedin ki "Hayır,şikayet birden fazla kişi hakkındaydı.". Gavin kaşlarını çattı ve
"Sadece bu lanet yerdem topuklasak?".
Sende ona dönüp kaşlarını çattın ve "Olmaz"dedinCesedin yanına eğildin ve incelemeye başladın.AX 500 modeli Clock11 tipi bir silah ile 2 kere vurulmuştu. Kurşunlar hayati bölgelere gelmemişti lâkin çok kan kaybetmişti ve devre dışı kalmıştı.Androidin yanındaki kandan parmağınla az bir miktar alarak ağzına yaklaştırırken Gavin bağırırcasına "Aa!İğrenç...Hepiniz aynısınız".
Aldırış etmeden kanı tattın. Kan bir PL700 modele aitti. Oysa yerde yatan model ise AX500 bir modeldi.
Sevinçli bir sesle "Biri daha var.PL serisi bir hizmet robotu.."
Olayı canlandırmya başladın. İki androidin yaralı halde içeri girişi ve...birşeyler eksik gibi kalıyordu. Telaşla üst kata çıkmışlardı. Kapının yanında da PL nın ayak izi vardı ve dışarı yönde idi. Dışarı çıkmış idi. Merdivenlere baktığında çamurlu bir 41 numara erkek ayakkabısını. izi vardı. Bir insanda burdaydı ve yaralı androidleri üst kata kadar kovalamıştı. Sonra PL model arkadaşını bu odaya bırakmış ve adamla ilgilenmeye çalışmıştı. Koridorda 0 rh+ bir kan ve PL modelin kanı vardı. Cam çerçeve inmişti. Ancak koridorun sonundaki odanın önünde ciddi miktarda kan verdı. Gavin geride kalmanı söyledi ve içeri girdi. Peşinden girdiğinde Gavin'in burnunu tutarak bir insan cesedine baktığını gördün.
Tuvaletin küvet kısmında yatan cesede yaklaşırken hızlıca olanları anlattın ve dedin ki "PL model hala buralarda ve silahı var.". Cesedi incelemek için küvete eğilirken birden dolaba saklanmış aykırı dışarı fırladı ve sana ateş etti. Kurşunun etkisi ile duvara doğru savrulurken kurşunu kalmayan aykırı silahını Gavin'e fırlattı. Gavin yüzüne çarpan silah ile sersemlesede aykırıyı kolundan vurmuştu. Silahı yanına doğru düştü. Aykırı aynanın yanındaki usturayı kaptığı gibi Gavin'in üstüne atladı."İnsanı deşerim!" diyerek usturayı Gavin'in boğazına koydu.
O androide canlı ihtiyacın vardı!Ama Gavin ölürse de hanene eksi yazılırdı!Lanet bir durum...
Gavin'i umursama-6. sayfa
Başarı ihtimali:%55/Gavin ölebilirNe isterse yap-7.sayfa
B.İ.:%60/ Gavin ölebilirSilahı al ve vur-8.sayfa
B.İ.:%75 /ama aykırı ölür
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Deviant-Detroit:Become Human
FanfictionRa9 ne bizi kurtaracak kişiydi, ne zaferle sokakları inletecek, o son aykırıydı. Ya başarısız android devrimini yeniden başlatacaktı, Ya kabuğunda saklanacaktı. Herkes onun sefalet içinden çıkan bir kurtarıcı melek olarak beklerken, o aykırıları bi...