38

167 7 4
                                    

Gavin▼

Gavin yere yapıştığında "Lanet android!"diye bağırdı. Ona dönerek "İyi misiniz?" Dedin. Sana kızgınca baktı ve "Senin yüzünden düştüm!" dedi. Elini uzatıp kaldırdın. Gavin söylenirken "Sesiz olun"diyerek uyardın.
Sinirle uyuşan poposunu ovuşturdu.

Yürümeye devam ettiniz. Gavin dedi ki "Bu saçmalık. Burda kimse yok."dedi. Hemen ardından hayat Gavin'i haksız çıkarmak için beklermiş gibi bazı adım sesleri duyuldu. Ona döndün. "Bana öyle bakma, nerden bilebilirdim."dedi. Karanlıkta ilerlemeye devam ettiniz. Dedin "Sızlanmalarınız yüzünden fark edileceğiz.". Dil çıkardı. İlerledikçe sesler arttı. Burası muhtemelen eskiden kullanılan bir yeraltı yiyecek deposu idi.

Sonunda büyük bir kapıya vardınız. Sesizce girdiniz. İçeride 5 android vardı. Duvarlardaki eski model soğutma sistemleri burası hakkındaki tahminini doğruladı. Gavin stresliydi. Sana yaklaşarak "Onlar android. Seni af ederler ama beni deşerler...". "Sakin ol Gavin"dedin. Beklediğinden çok kişi vardı. Biraz dinlediğinde planın eksik parçalarının bazıları tamamlandı. Ancak sende bu plandaydın?!

"Şu RK900'ü biliyorsunuz, değil mi?"dedi North. Simon onaylarcasına kafasını salladı. Başkası söze girdi "Çok kötü. Şimdiden bir sürü aykırı yakalandı. Kaçanların pek şansı yok. Buraya asla varamazlar.". Kırmızı saçlı bir kadın android dedi ki "50 metre uzaktan bir hedefi rahatça vurabiliyormuş galiba." "O bir hain!" "Evet! Türüne ihanet ediyor" ve konuşmalar böyle uzayıp gidiyordu.

Gavin omzunu dürttü ve fısıldadı "Gelebileceğimiz en kötü yerdeyiz tost makinesi! Hem insanlara, hem sana düşmanlar. Bunlar bizi parçalarına ayırır.". Cidden ilk kez haklıydı galiba.. Gavin'la gurur duymayı kestikten sonra durumu değerlendirdin. Birkaç önizleme çıkarttın ama hepsinin sonu delik deşik olmakla bitiyordu.

Ayrıca bu anroidler salaktı.. Çünkü savaşı kaybetme sebebepleri olan Markus'u döndürme niyetindelerdi.

Ne vardı bu Markus'ta?

Hafızana inip kayıtları taradın. Birkaç fotorafı vardı.

Wow...

Model:RK200
Ad:Markus
Daha fazla bilgi için....

Anroidler hala bir şansları olduğuna inanıyorlardı. Lâkin sayıları çok azdı. Bir anda bu kadar androidi bulamazlardı da. Bu sefer az zamanları vardı.Hala şehir tamamen toparlanamamıştı ve güvenlik açıkları vardı. Bir yerden bu kadar android bulmalarının tek yolu;Cyberlife.
Cyberlife'a aralarından en kolay girecek olan; Connor..

İşler dönüp dolaşıp Connor'a çıkıyordu. Sadece...harika...

Ancak Connor'ın bu plandan haberi var mıydı? Yoktu. Buraya geliyor olmalıydı. Gavin'a dönüp olanları hızla özet geçtin. Sonrasında buranın konumunu ilgili güçlere gönderdin. Herkes önemsiz 4 androidi birkaç polisin halledeceğini düşünürdü. Ama bu iş görünenden fazlasıydı...

Birden bazı sesler gelmeye başladı. Bu planda yoktu. Ne sen, ne onlar bekliyor olmalıydı... Anroidler dağılmaya başladı. Öylece kaçmalarına izin veremezdin. En azından birini yakalamalıydın.
Ama hepsi ayrı yönelere gidiyordu.

North'u takip et:40

Simon'u takip et:41

Last Deviant-Detroit:Become HumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin