64

273 22 20
                                    

Amanda▼▼

Etrafını saran emir duvarına baktın. Hepsi saldırır gibi etrafında dönüyordu.

Hızla duvarı parçalamaya başladın. Emirler, harfler, kelimeler etrafta uçuşuyor, ezilip küçük tozlar oluyordu.
Yapabilirdin...

&

Gözlerini araladığında Amanda ile göz göze geldin. Üzgün görünmüyordu. Aksine şeytani görünüyordu...

"Bu kadar kolay değil Collin. Üzgünüm ama Connor'a bu kadar yaklaşmışken pes etmene izin veremeyiz.".
"Hayır! Amanda sen bir pisliksin!" Diye bağırdın. Amanda omuz silkip "Gavin seni kötü etkilemiş."dedi. Sinirle ona baktın.

Gavin...

Connor umutla RK900'e bakıyordu. RK900 ona doğru birkaç adım attı. Connor merakla onu süzüyordu. RK900 aniden yumruğunu karnına geçirdiğinde afalladı. Sert bir sesle "Bu sefer olmaz Connor!"diye haykırdı makine.

"Amanda lütfen durdur şunu." diye yalvardın. Umursamadan sana bakıyordu.

Connor yumruğun etkisi ile sendeleyerek bir masaya tutundu. "Sende ışık yokmuş madem.." dedi Connor. Ve masadaki eski bir bira şişesini yüzüne doğru attı. RK900 omzunda kırılan şişeye karşın tepkisizce Connor'a ilerledi. Connor bu sefer yüzüne bir sandalye attığında RK900 sonunda düştü.

Birden sarsıldın ve yere yapıştın. Ne olduğuna anlam veremiyordun. Dedin "Ne oluyor Amanda?!". "Orada olanlar sanada etki ediyor. Dedim ya, aykırı olma ihtimaline dâhi önemi aldık. İkinci kez kaybediceksiniz. Hadi gitte programındaki açıktan çıkmayı dene.". Güldü ve devam etti "Tabi becerebilirsen.".

Sonra aykırısı döndü ve ağır ağır uzaklaştı.

Etraf toz dumandan zar zor görünüyordu. Sürekli esen güçlü rüzgar dengeni bozuyordu. Zar zor ilerlerken yol ikiye ayrıldı. Bu andan itibaren şansın %50'ye elli idi...

Sağ:70

Sol:71

Last Deviant-Detroit:Become HumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin