74/SON

192 9 10
                                    

Amanda'ya yakarmaya başladın. Ama fayda etmiyordu. Bir süre sonra sarsıldın ve gerçekliğe döndün.

Elindeki silahı yavaşça bırakıp Connor'a döndün.

Çok geçti...

&

Amanda'nın yanına ilerlerken koyu mavi bir çift göz seni süzüyordu. Sonunda Connor'da ölmüş getirilmişti ve android devrimi başarısız bir şekilde sonuçlanmıştı...yine.

Amanda "Bu davayı çözeceğini biliyordum. Zorla da olsa. Cyberlife'tan ekipler senin içşn geliyor. Kaçmayı deneme. İşini hemen bitirecekler"dedi. Hala gülleri ile meşguldu. Bir gülü nazikçe keserek kokladı ve sana dönerek gülümsedi "Sana bir süprizim var" dedi. "Çok(!)umrumda" dedin.

Döngü hala devam ediyordu...

RK1000 model ruhsuz gözlerini sana çevirirken herşey çok hızlı gerçekleşiyordu. "Pislik kadın." dedin kendi kendine.

Amanda yanına yaklaştı ve RK1000'i göstererek "Bu Oleg, RK1000. Daha hızlı,daha güçlü,daha dayanıklı...ve en son Cyberlife teknolojileri ile donatılmış...Yerini alacak" Griye çalan mavi gözlerini ona diktin.

Amanda'ya dönerek "Lütfen yeni bir replik bul Amanda." dedin.

Kendini toparlamaya çalıştın. Pişmanlık sarmıştı içini.

Amanda ruhsuz bir şekilde RK100'e döndü ve yüzüne bile bakmadan " Cyberlife'a dönerek imha edileceksin".

Oleg ruhsuzca sana baktı. Kendi kendine olanları kabullenmeye uğraşıyordun. Arkanı dönerek uzaklaşmaya başladın.Bir an içinde garip bir şey hissettin. Pişmanlık...

Herşey bitmişti...

-HEY!Dur! Seni bu kadar çabuk bırakacağımı sanma okuyucu :) NOT adlı bölümü okumadan gitme. Cidden önemli. Bu arada tekrar deneyerek farklı sonlara ulaşmayı denemeyi unutma♡-




Last Deviant-Detroit:Become HumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin