32

115 5 0
                                    

"Olanları anlat Hank!."

Hank, Connor'ı tanıyan en iyi, hatta belki tek kişi idi.

Dedin "Hank, biliyorsun her hafızam aktarıldığında eksiliyor..Bana tartışmamızı anlat.Hadisene be adam!"

Hank'i ikna etmeye çalışıyordun en sonunda ağzından birkaç laf alabildin. Connor ne yaptıysa Hank'in ona çok sinirli olduğu kesindi. Ve üzgün...saklasada...

"Hank! Anlat!"diye bağırdın en sonunda. Hank sinirle yumruğunu masaya vurduğunda, masadaki bir çerveçe aşağı düştü.  Birden Hank sustu. Hemen kalkıp fotorafı aldı. Sana döndü ve bir sana bir fotarafa baktı. Sinirinden yumruğunu sıktı ve "Evimden çık MAKİNE!" diye köpürdü.

Sinirini anlayamamıştın. Evden çıkıp Gavin'in yanına geldin. Merakla "Ne öğrenebildin?" Dedi.
Dedin ki "Hank çok sinirli. Sebebini anlayamadım ama kaynağı Connor. Ve.."
Birden gelen silah sesi sözünü kesmişti. İrkilerek sesin geldiği Hank'in evine döndün.  Sumo'nun havlamaları sesiz sokakta yankılanırken herşey çok hızlı gelişmişti.
&

Mezarı taradın:
Hank Anderson

Cenazenin ardından herkes dağılmıştı. Sadece sen ve Gavin kalmıştınız.

Yasını kimse tutmayacak, öldüğünde kimsenin umursamayacağı birimiydi Hank Anderson?
Gavin sana döndü ve sordu "Dünden beri..hiç konuşamadık. Orda neler oldu? Hank'in intihar..."
Sözünü tamalayamadan bir noktaya daldı. Bir an dedi ki "Hey, şuna bak!Ama yavaşça, çaktırmadan. "
Döndün.

Connora çok benzeyen biri mezarlık çitlerinin ardından bakıyordu. Gavin'e döndün ve fısıldadın "Silahın yanında mı?". Kafa salladı ve dedi "Sakince yaklaşalım. Bizi fark ettiğinde koşmaya başlayalım."

Sesizce çıktınız. Biraz yürüdünüz. Bakışların Connor'a takıldı. Göz göze geldiniz. Bu o idi! Kaçmak yerine gözlerine bakmaya devam etti, sende ona. Bir an çivilenmiş gibi durdun. Connor sana bakarak biraz gülümsedi. Gavin fısıldadı "İyi misin? 900?"
Gavin'a dönerek kafa salladın. Connor'a döndüğünde kaçmaya başlamıştı.

Koşmaya başladınız. Şansınızıza cadde çok kalabalıktı. Hızlıca bir seçim yapıp ayrıldınız. İlk gören haber verecekti. Son hız koşuyordun. İnsanlara çarpa çapra. Kimisi küfür ediyordu, kimi itiyordu. Anroid olduğun için...

Bir ara sokağa girdiğinde çıkmaz sokakta sıkıştırmıştın Connor'ı. Duvara tırmanıyordu.  Ayağından çektin. Düştü. Yerdeyken ayağına bir tekme savurdu ve ayağa kalktı. Dizlerinin üstüne düştüğünde Connor hızlıca yüzüne bir tekme geçirdi.

O an zihninde Amanda'nın sözleri geçti"Daha hızlı, daha güçlü, daha dayanıklı.."

Connor bir tekme daha atmaya çalışırken kenara çekildin. Connor sendeledi. Fırsattan yararlanıp kalktın ve onu ittin. Duvara yapıştığında dizini karnına geçirdin ve kalbine uzandın. Elini itti ama onu fena kıstırdığının farkındaydı. Birden elini tutu ve seni dönüştürmeye başladı. Sisteminde sürekli kırmızı ışıklar yanıyordu.Gavin'in telefonuna bir mesaj gönderdin.

Birden kendini Amanda'nın yanında buldun. Etraf çok karanlıktı ve çok güçlü bir rüzgar esiyordu. Connor'da orada idi. Amanda "Üzgünüm Connor.  Onu dönüştüremessin!" Connor emin bir sesle "Görüceksin Amanda" diye haykırırken Amanda sinsice güldü. Connor birden masadaki budama makasını alıp Amanda'ya fırlattı. Amanda yere düşerken şimşekler çılgınça çakıyordu. Aniden yağmur başladı. Bir şimşek yakınızdaki ağaca çarptı ve ağaçtan kopan parçaların biri üstüne düştü. Ezilen parçandan gelen mavi kan etrafını sarıyordu. Connor'a döndüğünde Amanda'yı budama makası ile deştiğini gördün.

Üstüne düşen parçayı hızlıca itmeye çalıştın. Amanda'ya yardım etmeliydin. Parçayı ittiğinde bacağın hasarlıydı. Connor sana doğru budama makası ile geliyordu. Sürünmeye çalışıyordun. Yağmur şidetini artırmıştı.

Connor seni öldürecek miydi?
Yada aykırı mı yapacaktı?

"Aykırı olmak istemiyorum! " diye bağırdın. Connor güldü ve dedi "Bir, sen isteyemessin. İkinci olarak aykırı olmaktan korkan bir makine mi?"söylediği şeyin saçmalığına güldü.

Bi an gözlerini açtığında yine ara sokaktaydınız ve karşı karşıyaydınız. Connor sana doğru yavaşça yaklaşıyordu "Sakin ol..lütfen. Herşey daha güzel olacak." Ona ifadesiz bir şekilde baktın.
Gavin'da yanınıza vardığında herkes tamamdı.

Kendine engel olamadan "Görevimi tamamlamama engel olamassın!"diye bağırdın. Connor da "Bir gün üst modelin geldiğinde kendini yerimde bulabilirsin! Özgür olmak istemez misin Collin"dedi fısıldarcasına. Connor gerçekten saçma davranıyordu. Dedin "Android zaferini engelledin ve şimdi onlardansın..Ne kadar saçma!". "Onlardandım.."dedi Connor pes etmiş bir tonda. Sonra devam etti "Ama hiçbir faydam dokunamadı. Korktum...Geri dönmek istedim. Devrimin başarısız olacağını düşündüm. Haklıydım. Son kes an azından Hank'i görmek istedim." Dedi.  Sonra elini uzattı ve "Seni uyandırmama izin ver"diye fısıldadı.

Ne olacağını bilmiyordun. O eli tutmalı mıydın?

Tut:33

Tutma:36

Last Deviant-Detroit:Become HumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin