67-

214 22 22
                                    

Sola doğru tüm gücünle gitmeye başladın.

Toz fırtınasından görüşün çok azdı. Aniden yere düştün. Connor karşılık veriyordu..galiba...

Dayan Connor...

Sürünerek devam ettin gitmeye. Dakikalar ile umutsuzluğun artıyordu.

Sonunda programındaki açığı gördün! Hızla gitmeye çabalarken Amanda sırtına budama makasını geçirdi. Onu yere doğru iktirdin ve makası elinden aldın.

"Kendi kazığın kuyua düştün Amanda. İyi eğlenceler." Diyerek makası boğazına sapladın.

Ardından dönüp hızla çıkışa girdin.

&

Connor yerde son dakikalarını geçiriyordu. Ona nişan almıştın. Parmakların tetikteydi. Silahı indirdin ve koşarak kalbini taktın.

Connor sana bakarak ne olduğunu anlamaya çalışırken "Amanda...beni kontrol altına aldı. İstemeden oldu. Özür dilerim." dedin.

Kalkıp onu kaldırdın. Ciddi bir yarası yoktu. Sana sarıldı ve dedi ki "Aramıza hoşgeldin Collin!".

&

Connor'la Cyberlife kulesine ilerlerken ona silah dayıyordun. Gergindin.

Ona dönerek "Connor..iyi olacak mısın?" diye fısıldadın. "Evet..sadece plana uy." diye fısıldadı.

Girişteki korumaları atlattığınızda birkaç kişi ile asansöre bindiniz. Herkes Connor'ı kapatmaya getirdiğini düşünüyordu.

Hızla kameryı kapattın ve Connot'la el birliği içinde birkaç korumayı yere serdiniz.

Connor "İyi gidiyorsun" diyerek gülümsedi. Asansörün yönünü değiştirdiniz.

Girdiğiniz odada satılmaya hazır birsürü android vardı.
Belki Detroit nüfusu kadar fazla...

Bir oda daha vardı. Kapısında "İnceleme altındaki androidler" yazıyordu.

Connor dedi "Ben Jericho'dan kalanları uyandırmaya gidiyorum. Sende burdakilerle ilgilen. Birini uyandırırsan döngü başlar" dedin.

Tam birini uyandırmak için elini uzattığında biri tam eline ateş etti. Ona döndüğnde gözlerine inanamadın.

Sana benzeyen yüzü, beyaz saçları, açık bir mavi gözleri vardı. Beyaz formasının, siyah kol kısımlarının birinde, her androide olduğu gibi parlak turkuaz bir halka vardı. Göğsünün sağ kısmında parlak mavi bir üçgen vardı. Altında da RK1000 yazıyordu.

Daha hızlı..Daha güçlü..Ve daha dayanıklı...

Ayrıca daha da kötü bir ayrıntıyı saymayı unuttum galiba..yanında Gavin'da vardı. Sol koluyla Gavin'in boğazını sarmıştı. Sağ eli ile kafasına silah koyuyordu.

"Sende nerden çıktın!?" dedin şaşkınlıkla karışık şok içinde. "Cyberlife herşeyi düşünüyor,huh? Ben Oleg. Hafızan elimde, bu insanı tanıyorum." Dedi buz gibi bir sesle. "Aykırı olduğunu anda aktifleşmek üzere proglandım. Şimdi o androidden uzaklaş!" diye ekledi. Gavin çırpınıyordu.

Gavin'ı feda et: sayfa 81

Androidden uzaklaş: sayfa 82

Last Deviant-Detroit:Become HumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin