"Ben salak değilim Connor."diyerek sinsice gülümsedin.
Amanda▲
Bir anda Connor eline yapıştı. Bunu neden hesaplamadığını sorgularken,
elindeki deri kalktı ve kulağında sirenler çalmaya başladı. Acı hissedemiyordun lâkin hissedicek olsan kesin böyle birşey olurdu. Programın alarm veriyordu. Amanda'nın sesini duydun "Bu sefer bu kadar kolay değildir...Programları sıkı koruyoruz. RK900 sıradan bir robot değil Connor. Onu dönüştüremessin."Bunun anlamı aykırı olacaksan birşey onu tetiklemeliydi. Biri seni basitçe uyandıramazdı.
Emir ekranı gözünün önüne gelip gidiyordu. Dizlerin üstüne düştün. Bir güç aykırı olmaman için bedenini ele geçiriyordu. Gavin'in Connor'ı vurduğunu gördün. Ancak herşey ağırçekim oluyordu. Connor'ın Gavin'e saldırışı, Gavin'in ateşlediği kurşunlar yavaşça havayı yarıyordu. Sesler çok boğuk geliyordu. Bir yazı gördün:
Sistem yeniden yükleniyor.
Başarılamadı.
Neydin sen? Bir telefon mu?
&Gözlerini araladığında gördüğün ilk yüz Gavin'in yüzüydü. Etrafa baktığında sokak arasının biraz uzaktaki bir bankta olduğunu gördün. Duruşunu dikleştiktirdin. Gavin'a baktığında kaşı kanıyordu. Bazı morluklarıda vardı. Elini kanıyan kaşına uzatırken merakla bakıyordu. Kendine engel olamadan küçük bir parça kanı parmağına buladın. Gavin "Hayır! İğrenç.."diyerek kaşındaki kanı tamamen sildi. Kanı analiz ettin. Tazeydi. Sordun "Connor..ne oldu?". Gavin sanki Connor'ın adını duymaktan memnuniyetsizce baktı ve "Kaçabildi.Bir süre onu takip ettim ama civar çok kalabalık. Ama buralarda olduğunu biliyoruz. Onu yine bulucaz. Polislere haber verdim."
Üzgündün. Avın elinden kaçmıştı. O an banka nasıl geldiğini düşündün. Gavin seni taşımış mıydı..? Ona dönerek "Beni taşıdın mı?" Sana dönerek "Hatırlıyor musun? Sen o aykırıya karşı ölme ihtimalimi umursamamıştın. Ama ben.." sözünü çalan telefon kesti. Açıp kulağına koydu. Sanada sadece sorular kaldı...
&Bu olayın ardından birkaç gün geçmişti. Kalan birkaç androidi daha yakalamıştınız. Onları imha etmeden, başkaları varmı diye sorguluyordun. Birinin hafızasında ilginç bir detay vardı. Bir android... Taradın.
Model:WR400
Ad:North
Daha fazla bilgi için...Bu devrimde rol alan biriydi. Parçaları birleştirdiğinde anroidlerin bir planı olduğunu anladın ama parçalar çok eksikti. Tek anladığın Jericho'dan hala yaşayanlar vardı ve androidlerin köleliğine alışan insanlar, ezecek bir türü daha asla hayatlarından çıkaramazlardı. Bunu biliyorlardı ve zavallılar hala bir şansları olduğuna inanıyorlardı. Ayrıca Markus'tanda bahsediyorlardı... Ama o geri dönemezdi.Hiçbiri Cyberlife'a sızamazdı...
Connor hariç...
Hala onu bulamamışlardı. Biliyordun. Ve Connor'ı onlardan önce bulman gerekiyordu...
&"Lütfen dedektif! Acele edin. "Diye fısıldadın sitem dolu bir sesle. Karşılığında bir küfür savurup adımlarını hızlandırdı Gavin. Ne uyumlu(!) bir partnerlik...
Gavin sesizce "Bu saçmalık! Markus öldü. Jericho bitti. Herşey bitti. Saçmalama Collin.."dedi. Hepsini tek nefeste ve hızlıca demişti. Aldırış etmeden yıkılmış yapıda ilerlemeye devam ettin. Gavim hâlâ şikayet ediyordu "En azından bir ışık açsak? Lanet olası robot, benim ısı görüşüm falan yok. Bi fenerin yad.."devam ederken önünü göremediğinden ayağı kaydı ve düştü.
Tut:37
Bırak düşsün:38
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Deviant-Detroit:Become Human
FanficRa9 ne bizi kurtaracak kişiydi, ne zaferle sokakları inletecek, o son aykırıydı. Ya başarısız android devrimini yeniden başlatacaktı, Ya kabuğunda saklanacaktı. Herkes onun sefalet içinden çıkan bir kurtarıcı melek olarak beklerken, o aykırıları bi...