9

243 13 7
                                    

"Dedektif..ben dün olanlar için üzgünüm ama aykırıyı.."
Kaşlarınu kaldırdı ve sözünü keserek dedi ki"Özrün yada sen,umrumda değilsin. Görev manyağı makine!"

Tamam...

Gavin'la uğraşmaktan önemli ve acil bir işin vardı.

Connor'ı bulmak!

Dosyaları inecelemeye başladın. Yazanlar Connor'ın son derecede başarılı, görevini tamamlamış olması hakkındaydı. Görev boyunca Teğmen Hank Anderson'a yardım etmişti vs.

Ama ortada ciddi bir sorun vardı?

Neden tüm olaylar boyunca aykırı olmayan Connor, şimdi aykırı idi..?
Belki çoktan aykırıydı?
Bilmiyordun...

Cyberlife hala androidlerin aykırı olmasının sebebini çözememişti. Çözmek için onları parçalarına ayırmışlardı, yazılımlarını taramışlardı ama hala net bir sonuç yoktu.
Bir android neden ve nasıl aykırı olurdu...

Connor'ı en yakından tanıyan kişi Hank idi...
Belki ona küçük bir ziyaret yaparak aykırıları anlamaya çalışabilirdin.
&
Hank'in evinin önünde indiğinizde Gavin endişeli duruyordu. "Bunun iyi bir fikir olduğuna emin misin..yani Hank çok..değişti..galiba."

"Aklıma gelen en iyi fikir bu. Ayrıca Connor sıradan bir ev robotu değil. Onu bulmak o kadar kolay olmayacak."

"Belkide..onunla sen konuşmalısın. Aramız pek iyi değil. Dışarıda mı kalsam?"

Dışarıda kalsın-sayfa 14

O da gelsin-sayfa 13

Last Deviant-Detroit:Become HumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin