69/SON

181 11 1
                                    

Silahını ağır ağır indirdin. Son bir kez mavi kanla kaplı bedene baktın.Ardından oradan uzaklaştın.
&

Amanda▲▲

Görevini tamamlamış olmanın mutluluğu ile Amanda'nın yanına ilerlerken koyu mavi bir çift göz seni süzüyordu. Sonunda Connor'da ölmüş getirilmişti ve android devrimi başarısız bir şekilde sonuçlanmıştı...yine.

Amanda "Harika Collin!Bu davayı çözeceğini biliyordum"dedi. Hala gülleri ile meşguldu. Bir gülü nazikçe keserek kokladı ve sana dönerek gülümsedi "Sana bir süprizim var" dedi.

Döngü hala devam ediyordu...

RK1000 model ruhsuz gözlerini sana çevirirken herşey çok hızlı gerçekleşiyordu. "Connor'dan daha başarılıydım.." dedin kendi kendine.

Amanda yanına yaklaştı ve RK1000'i göstererek "Bu Oleg, RK1000. Daha hızlı,daha güçlü,daha dayanıklı...ve en son Cyberlife teknolojileri ile donatılmış...Yerini alacak" Griye çalan mavi gözlerini ona diktin.

Amanda'ya dönerek "Lütfen yeni bir replik bul Amanda." dedin.

Kendini toparlamaya çalışarak dedi ki"Bana ne olacak.. Davayı çözdüm..Ben başarılıydım.." dedin. Olacakları bile bile girişmene rağmen pişmanlık sarmıştı içini.

Amanda ruhsuz bir şekilde RK100'e döndü ve yüzüne bile bakmadan "Birkaç gün içinde Cyberlife'a dönerek imha edileceksin".

Oleg ruhsuzca sana baktı. Kendi kendine olanları kabullenmeye uğraşıyordun. Arkanı dönerek uzaklaşmaya başladın.Bir an içinde garip bir şey hissettin. Pişmanlık...

Herşey bitmişti...

-HEY!Dur! Seni bu kadar çabuk bırakacağımı sanma okuyucu :) NOT adlı bölümü okumadan sakın gitme! CİDDEN önemli. Bu arada tekrar deneyerek farklı sonlara ulaşmayı denemeyi unutma♡-

Last Deviant-Detroit:Become HumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin