43

102 6 0
                                    

Gavin'e döndün ve "Öylece gitmelerine izin veremem. Ayrıca gelenler aykırıları yok etmek istiyorsa arada kaynar gidersin. O yüzden gel hızlı ol"diyerek Gavin'in kolundan tutup çekerek koşmaya başladın. Gözüne kestirdiğin Simon'ın peşinde son hız giderken, kaçma telaşındaki Simon sizi fark etmemişti.

Hızlıca bir koridora girdi.  Peşinden koşuyordun. Tek yapman gereken Connor'ın yerini öğrenmek için hafızasına girmekti.
Sizi fark ettiğinde telaşa kapıldı ve hızını arttırdı.

Acil çıkış kapısına doğru koşan Simon'u yavaşlatmak pek olası görünmüyordu. Hızlıca bir odaya girdi. Ardından girdiniz. Burası düşündüğünün aksine oda değil, sigara içip, molalar vermek için ayrılmış bir terastı. Simon'u gördüğünde köşede sıkışmıştı.

Ona doğru yaklaşarak "Pes et Simon! Kaçacak bir yerin yok!" Dedin. Gavin arkandan Simon'a silah doğrultuyordu. Balkon korkuluğuna çıkarak "Markus'un bir sözü var. "Özgür öleceğim."."dedi ve ardından atladı.

Görev!

Peşinden koşmaya başladın. Gavin "Dur! Çılgın makine!" Diye bağırmasına aldırış etmeden atladın. 10. Kattaydınız. Yükseklik ve ağırlığınızı hesaplarsan...bir şansın vardı.

Simon'u tutmaya çalıştın. Havada boğuşuyordunuz. En sonunda zorla hafızasına girdin ve Connor'ın lokasyonunu elde ettin.

Ardından yere düştün...

&

Amanda▲

Amanda'nın yanına ilerlerken keyifli bir ifade ile sana baktı ve "Harika Collin. Connor çok yakınlarda. Ne yazık ki önceki modelin imha edildi...Dikkatli olmalısın. Her hafıza geçişinde birşeyler eksilir."
Onu onaylarcasına kafa salladın.

"Peki Collin. Dava hakkında ne düşünüyorsun?O aykırılar yada Dedektif Reed?"dedi.

Aykırılar hatalı olduğundan bahset:

Aykırıların masum olabileceğini söyle:

Last Deviant-Detroit:Become HumanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin