Tekrardan merhabalar! Finali verdiğimiz günden bu yana bir çok kez kitabı okuyup tekrar düzenlenmesi gerektiğini düşünerek yeniden kaleme aldık. Hem de birden fazla kez yaptık bunu, içimize sinene kadar önünüze sunmadık. Neden? Çünkü istediğimiz gibi, istediğiniz gibi olması adına çabaladık. Umuyoruz ki bizim içimize sindiği gibi sizin içinize siner! Her insanın olgunlaştığı gibi bizim de olgunlaştığımız şu dönemde eski kitabın tamamen değişmesi gerektiğini düşündük ve öyle de yaptık. Tamamen farklı bir kurgu ve yeni heyecanlarla karşınıza çıkmak için sabırsızlanıyoruz! Velhasıl kitabın içeriğini anlatalım; daha önce de yazdığımız önsöz de bahsettiğimiz KADIN CİNAYETLERİ o dönem yazdığımızda yaygınlaşmış olduğunu vurgulamışız fakat görüyoruz ki o zamandan bu zamana değişen şeyler cinayet sayısı ve kadınların isimleri. Şu geçtiğimiz 1 ayda 23 kadın öldürülüyor ve her ay bu sayı artarak devam ediyor. Hiçbir değişiklik, iyileştirme yaşanmamış bu geçtiğimiz senelerde. Oysaki çok ümitliydik biz bu yıllardan, daha güzel yaşam olur sanıyorduk. Kitabımızın içeriğinde KADIN CİNAYETLERİ yer aldığı kadar LGBTQ+İ bireyleri de yer alıyor. Transfobinin arttığı şu dönemde bunu da birilerinin anlatması, yazması gerek diye düşünüyoruz. Susarak, yok sayarak, göz ardı ederek kazanamayacağız bu davayı. Bu yüzdendir ki susmamalıyız! Susarsak sıra gerçekten bize gelecek, hoş ne zaman başımıza ne geleceği artık belli değil ya. O yüzden arkadaşlar destek vermenizi istiyoruz, o yüzden bu kitabı yazıyoruz. Susmak istemediğimiz için, öldürülmek istemediğimiz için, şiddet, taciz, tecavüz yaşamak istemediğimiz için. Bu kitabın amacı farkındalık yaratmak, bazı şeyleri gözlerine sokmak ve bir başkaldırı. Umarım bu kitabı homofobikler de okur da bazı şeyleri anlarlar ve bir kalpleri olduğunu hatırlarlar. Sevgiyle kalın... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat-ı Mahşer (DÜZENLENİYOR)
ChickLit"Bu onların hikayesi. Her son bir başlangıçtır aslında, tam sona geldim dedikleri anda hayat onlara yeni bir başlangıç sundu. Değerlendirip fırsata çevirmek ise onların elinde. Sizce bunu başarabilecekler mi ?"