İzmir/Alsancak
Bazen Cengiz abinin inatçılığını aşmak çok zor oluyordu ya da şu an olduğu gibi aşamadığımda oluyordu. Mecburen bu gece onda kalacaktım tabii Demir abi de bizimle kalacak, hem rahatsız hem değildim. Tam olarak nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum, daha önceleri de gelmiş olsam da şu an durum çok farklıydı. Kararsızlığımı fark eden Cengiz abi omzumdan tutarak ilerletti "Rahat olsana yavrum, her zaman geldiğin evin" dediğinde istemsizce gülümseyip kafamı sallamıştım. Demir abi ile koltuklara oturduğumuzda aklıma yine yeşil gözler geldi, gülümsemem büyüyüp sırıtmaya döndüğünde yüzüme yediğim yastıkla kendime geldim. Bana sırıtarak bakan yüze döndüğümde "Aklına kim geldi de sırıtıyorsun acaba" dedi "Kim gelecek sanki abi sende ya" diyerek göz devirdiğimde ikinci yastığı kafama yemiştim "Bana göz devirme len" dediğinde kahkaha attım "Tamam len" diye karşılık verdiğimde o da kahkaha atmıştı. Cengiz abi odaya girdiğinde toparlandık "Dalaşmanız bitti mi len?" diye sorduğunda kendimi tutamayıp bir kahkaha daha atmıştım "Abi sende mi ya" dediğimde o da gülmeye başladı "Hadi hadi yemeğe saat kaç oldu, acıktık da" dediğinde kuzu kuzu peşine takıldık. Masaya oturmamızla servisler başladı, yemeklere baktığımda hep benim sevdiğim şeyler olduğunu gördüm. Cengiz abiye parlayan gözlerle bakıp "Teşekkür ederim abi" dedim sadece gülümsemeyle karşılık verdiğinde önüme dönüp yemeğe başladım. Bir süre sessizce yemeklerimizi yedik, hepimiz yemeğimizi bitirince sofradan kalktık. Oturma odasına gittiğimizde telefonuma gelen bildirim beni ortamdan koparmıştı "Müsait misin?" Asena'nın mesajını gördüğümde kaşlarım merakla havalandı "Ne için?" diye geri dönüş yaptım. Bir süre telefon elimde mesaj bekledim "Seni görmek istiyorum" dediğinde bir kat daha şaşırdım "Nasıl?" bu saatte yanıma gelecek hali yok ya bende neyi soruyorsam "Görüntülü arayacağım, tabii sende istersen" dediğinde heyecan yaptım. Cengiz abiye dönüp "Abi ben hangi oda da kalacağım?" bana dönüp şöyle bir süzdükten sonra "Merdivenlerden sola döndükten sonra 3. Oda senin" dediğinde teşekkür manasında kafa sallayıp hızlı adımlarla merdivenleri çıktım. Odaya girip üstüme çeki düzen verdikten sonra Asena'ya cevap attım "Ara bakalım güzellik" diyerek aramasını bekledim. Telefonu masaya koyup sandalyeye yerleştiğimde aramasını gördüm, sakin kalmaya çalışarak telefonu cevapladım "Selam" diyerek normal bir ses tonuyla selamladım. O da bana uygun bir şekilde selamladı "Selam, nasılsın?"...
Tanrısal Bakış Açısı
Saatler ilerledikçe konuşmaları daha sıcak bir hal alıyordu, ikisi de şu andan oldukça mutluydu fakat bu mutluluk kısa sürecekti. Olacaklardan, yaşanacaklardan habersiz birbirlerinin gözlerine bakarak gülüyorlardı. Hayat öyle bir andır ki, değerini bilemezsen kaybedersin. Onlar evde mutlu mesut zaman geçirirken Cengiz'in husumetli olduğu adamlar kapıların ardında onlar için haince planlar yapıyordu, zaman usul usul işlerken düşmanlar yaptıkları planları gerçekleştirmek üzere yola koyulmuşlardı bile. O sırada Cengiz ile Demir telefonda konuşuyordu "Baran Bey imza için buraya gelmeniz gerekiyor, ne zaman gelebilirsiniz?" bir süre cevap beklediler "Bir aksilik olmazsa 2 gün sonra İzmir'deyim. Sizin içinde uygun mudur?" dediğinde ikisininde yüzleri güldü "Uygundur. O zaman tekrar konuşuruz, iyi akşamlar" diyerek konuşmayı bitirdiler. Daha sonra sırayla Gece'yi kontrol etmeye başladılar. Asena ile Gece gülerek, Cengiz ile Demir ara ara odasının kapısından onun mutluluğuna şahit olup gülümseyerek birbirleriyle sohbet ediyordu. Sohbetleri esnasında Asena, Gece'nin instagram profiline girmiş ve gitarla bir videosu olduğunu görmüştü "Yaa bana da bir şarkı söyler misin?" çok istekli bir şekilde sorduğunda Gece kıyamayıp odasında bulunan gitarı (Cengiz bu odayı Gece için çok önceden hazırlatmıştı) alıp kameranın karşısına geçerek akorlarını düzeltti. Asena'ya bakarak "İstediğin bir şarkı var mı, yoksa ben aklıma geleni çalacağım?" dediğinde genç kız düşünüp "Aklıma bir şey gelmedi, sen istediğini çal" dediğinde Gece kafasını sallayıp şarkıya giriş yaptı. Çok sevdiği şarkı olan "Son bakış" şarkısını seslendirmeye başladı. Sanki bilerek bu şarkıyı seçmiş gibiydi, Gece odasında şarkı söylerken aşağıda kıyamet kopmak üzereydi. Cengiz ve Demir salonda iş konuşurken bir anda baskına uğradılar, onlar aşağıya odaklanmış yukarı adam çıkarmazken hesaplamadıkları şey karşı binanın çatısındaki keskin nişancıydı. Düşman ödevine iyi hazırlanmıştı Cengiz'in zayıf noktası olan Gece'ye çalışacaktı, önce aşağıda Demir'i yaralayıp ihaleden çekilmesi karşılığında geri çekilecekti fakat her ne olursa olsun Gece'ye ufak bir hatıra bırakacaklardı. Cengiz bundan habersiz anlaşmaya uymayı kabul etse bile canı yanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat-ı Mahşer (DÜZENLENİYOR)
Chick-Lit"Bu onların hikayesi. Her son bir başlangıçtır aslında, tam sona geldim dedikleri anda hayat onlara yeni bir başlangıç sundu. Değerlendirip fırsata çevirmek ise onların elinde. Sizce bunu başarabilecekler mi ?"