~PoV Milou~
Ik word wakker door het geluid van mijn moeder die " Milou opstaan!" roept. Met een zucht sta ik op en kleed me snel aan. Als ik beneden aan kom begint mijn moeder breed te glimlachen, ze rijkt me een brief aan, ik kijk er naar en zie het logo van Zweinstein staan. Ik begin luidkeels te gillen :" OMG OMG OMG ik ben toegelaten OMG OMG!!!!!". Mijn moeder zegt met een trotse glimlach:" ik wist het wel je vader en ik zijn zo trots!!!". ik open de envlop, lees de brief en begin op en neer te springen. " laten we naar de weg is weg gaan!", roep ik.
~Time skip naar weg is weg~
Hier staan we dan op de FRIEKING weg is weg !!! Terwijl mijn ouders mijn boeken en school spullen gaan halen ga ik mijn toverstaf en gewaden kopen. Bij Olivanders aan gekomen komt meneer olivander direct met 1 staf en groet me " Hallo Miss Dekoster, wat fijn u hier te zien. u bent al 13 en geen 11, ik veronderstezl dat je al wat spreuken geleerd hebt met je ouders hun stokken dan?Probeer deze maar eens; Kastanjehout met een Eenhoorn haar kern 11 ½ inches licht verende flixibiliteit." Ik geef er een zwaai mee en breek de vaas " Oeps sorry meneer olivander" "geen probleem dit gebeurt wel vaker." En met een zwaai van zijn stok maakt hij deze weer. "Probeer deze dan maar; Denne hout met een Eenhoorn haar kern 10 ¾ inches en licht verend flexibiliteit." Ik pak hem vast en krijg een geweldig gevoel van binnen. "Deze is het!" zegt meneer Olivander.
-------------------------------------------------------------------------------------------
En? wat vinden jullie er van ik weet het niet zo veel woorden(295) maar dit is maar een proloog bij het volgen de hoofdstuk zeker meer woorden!
xox Ellen
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...