~POV Milou~
~ Op de weg is weg, nadat Milou naar Madam Mallekin, gewaden voor alle gelegenheden is geweest~
"Mam!Pap!" "Ja lieverd, we zijn hier!" "krijg ik een uil?" "Die heb je al",zegt mijn vader als die een uil in een kooi achter zijn rug vandaal haalt. Hij is sneeuwwit en super cute! " omg pap dankje!". "Laten we nu dan naar huis gaan" ,zegt mijn moeder," en je toelating vieren!".
~ Time skip~
" Opstaan! We komen te laat op het peron!" hoor ik als ik mijn ogen open. Ik spring snel uit bed douch me en kleed me aan. Ik sprint de trap af en trek men schoenen aan, tewijl ik dit doe haalt mijn vader men hutkoffer naar benden met een spreuk. We stappen in de auto en rijden naar het station. Hier aangekomen sprinten we naar binnen halverwegen de weg zeggen mijn ouders plots: "Hier is je ticket, we moeten nu naar het ministerie of we komen te laat." "We houden van je en nog veel plezier op school stuur ons zeker een brief!"roept mijn moeder me nog na. Hier sta ik dan in het midden van het station helemaal alleen. Ik besluit om naar de peronnen 9 en 10 te gaan. Daar aan gekomen staar ik naar mijn ticket. Dan wordt ik plots op mijn schouder getikt, ik draai me om en kijk recht in de mooiste bruine ogen die ik ooit heb gezien. Ik ontwaak uit mijn trance door de woorden " Hey heb je hulp nodig? Je bent vast opzoek naar peron 9 3/4 ?" " Euuhhm.. Ja het is men eerste keer. Aangenaam kennis maken... mijn naam is Milou""Aangenaam ,Remus, zal ik je dan maar even helpen?""Ja graag""Je moet gewoon door de muur heen lopen, ik weet het het klinkt heel raar mar geloof me het is geen grap." "Wel oke hier ga ik dan!" zeg ik terwijl ik op de muur afstorm. Ik maak me klaar om er op te botsen en sluit mijn ogen, tot mijn verbazing ren ik los door de muur heen. Ik open mijn ogen en bewonder het station. Dan komt Remus door de muur heen en vraagt: " waarom zie ik je pas nu je bent volgensmij ouder dan 11 en ik heb je hier nog nooit gezien" " Oh.. dat klopt dit komt omdat ik eerst tuis les kreeg maar mijn vader kreeg net zoals mijn moeder een baan op het ministerie en ik werd net geaccepteerd hier op Zweinstein" leg ik uit. "nou milou wil je anders bij mij en mijn vrienden in de coupe komen zitten, ze zijn een beetje raar maar maak je geen zorgen." "Ja hoor lijkt me leuk!".
---------------------------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...