~POV Remus~
Samen met Milou instaleer ik me in de bib om te gaan leren ze lijkt een beetje zenuwachtig niet veel maar toch een beetje, ik ook maar dit heeft met de volle maan te maken die vanavond is. Ik kijk er echt niet naar uit.... die pijnlijke transformatie tot weerwolf.... de pijn van de wondes....alles gewoon..vereselijk... Ik ontwaak uit mijn trance van gedachtes door de woorden " Hey Remus welk wil je eerst doen, persoonlijk wil ik beginnen met toverdranken maar iets anders is ook goed." Ze bloost terwijl ze dit zegt. Wacht wat ze bloost ?? Ik begin zelf ook te blozen. Wacht bloos ik nu ook ?? Uuhhhm.... "oh toverdranken is goed, wil je met het verslag over de ingrediënten van de drank van de levende dood beginnen?"" Ja klinkt goed". Met deze woorden beginnen we tot dat Milou plots zegt; "Remus wil je me even helpen, ik snap dit deeltje niet?""Ja graag". Ik schuif wat dichterbij en zit super dicht ik voel de warmte van haar lichaam gewoon. Wat voelt ze warm aan...en dat mooie haar van haar...zo blond en mooi lang... "Dus je snapt het deel over de bijwerkingen van een bozar niet ?"" Ja klopt..." Ik leg het even uit en na een tijdje lijkt het alsof ze het begint te begrijpen. "Zo nu kan je verder"zeg ik. "Ben jij eigenlijk al bijna klaar?" vraagt ze, " Ja net. Jij?""Ja ik heb net mijn laatste stukje afgeschreven." antwoord ze."Uuhhm... een vraagje wil je anders mee gaan zwemmen in het Zwarte meer?" vraagt ze. "Ja lijkt me leuk, laten we onze spullen wegbrengen ons omkleden en aan het meer afspreken." antwoord ik. Dit word leuk, zo kan ik haar mooie lichaam in een bikini zien... Wacht wat zo mag ik niet denken we zijn gewoon vrienden.... voel ik iets voor haar ?? Dat kan niet ik ben en een weerwolf en zij is gewoon een tovenaar... toch kan ik niet een beetje twijfelen of ze wel gewoon een tovenaar is.... Ik voel een band die ik met niemand anders heb maar ik kan ze niet onderscheiden of het gewoon van een crush is of omdat we de zelfde soort zijn.... Wacht dacht ik dat nu echt een crush... Ben ik verliefd op mijn beste vriendin??
~POV Milou~
"Uuhhm... vraagje wil je anders mee gaan zwemmen in het Zwarte meer?" vraag ik, ik krijg direct een antwoord "ja lijkt me leuk" Yes dat klinkt zo leuk dan kan ik zijn gespierd bovenlijf zien ... Wacht wat zo kan ik niet denken hij is mijn beste vriend... of wel ...nee toch echt niet ik ben een weerwolf hij niet... of mischein wel ik voel een rare band tussen ons maar ik ben niet zeker of het een band is van dezelfde soort te zijn of van liefde...
~POV derde persoon~
Zo vertrekken ze allebij naar de commonroom en vertrekken direct naar hun slaapvertrek en kleden zich om. Ze komen tegelijk naar beneden en vertrekken naar het Zwarte meer
-------------------------------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...