~POV Remus~
Bij het meer aangekomen begint Milou zich direct om te kleden. Ik besluit om me ook maar om te kleden, als we klaar zijn wandelen we naar water. Milou stapt direct de oever van het water in ik volg haar. Dan pas kijk ik naar haar outfit. Zo mooi... ze is echt prachtig...ze heeft wel een paar littekens...die lijken op dezelfde soort littekens die ik heb....raar...toch blijft ze zo mooi...jep ik heb het goed te pakken...ik ben verliefd dat staad vast...dit wordt nog leuk... Ik ontwaak uit mijn trace door de woorden; " Remus bevalt het uitzicht je?"" Uhhm... je wel een beetje" geef ik toe. Dan lijkt het alsof Milou ook in een trace van haaar gedachten zit en laat ik haar maar even. Ik ga dieper het meer in en ga zwemmen.
~POv Milou~
Bij het meer begin ik me om te kleden, dan zie ik dat remus hetzelfde doet. Ik stap naar de oever en ga het water in, ikga een beetje dieper niet veel, Remus komt er bij staan. Hij kijkt naar me en is in een soort van gedachtetrance terwijl hij me bekijkt. Ik besluit hem uit zijn trance te halen en zeg; "Remus bevalt het uitzicht je?""Uhhm... ja een beetje wel" krijg ik als antwoord. Nu kijk ik naar hem. Hij is zo mooi en gespierd....omg nu doe ik het weer... ik heb het goed te pakken...ja ik ben denk ik verliefd... Ik zie hem verder het water in gaan en besluit hem te volgen.
~POV derde persoon~
Na heerlijk samen te hebben gezwommen besluiten ze terug naar de commonroom te gaan. Daar gaan ze zich douchen en omkleden voor het avondmaal. Na het verukkelijke avondmaal vertrekken Milou en Remus allebij van tafel, niet wetende dat ze voor allebij de zelfde reden vertrekken.
~POV Milou~
Ik vertrek vantafel en Remus ook...raar... Ik ga naar mijn slaapvertrek en maak me klaar voor direct... de vollemaan... Ik pak mijn wolfsbane in en vertrek naar het verboden bos... daar aangekomen voel ik de transformatie al beginnen. Eerst voel ik hoe mijn kaken pijnlijk vergroten...dan hoe mijn rug krommer word..en hoe ik uit mijn kleren scheur. ik was dus niet optijd om me uit te kleden...damn... nu de trancformatie voldtooid is besluit ik maar wat rond te gaan lopen. Ik huil naar de maan en niet kort daarna hoor ik nog gehuil ik ren richting het gehuil.
Daar aan gekomen zie ik een andere weerwolf. Ik weet zeker dat het een mannelijke weerwolf is hij is best wel knap...wat ik ook kan denken..ugh...het blijft raar... dan loop ik naar hem toe.
~~~Time Skip~~
We spelen en rennen de hele tijd tot ik plots het gevoel krijg dat ik terug ga trancformeren ik wil weglopen maar het is te laat... dan zie ik plot een jongen staan op de plek waar daarnet de anders weerwolf stond... OMG...Het is Remus..... voor ik nog maar iets kan zeggen wordt ineens alles zwart voor mijn ogen...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...