~POV Milou~
We lopen de coupe in, hierin zitten als 3 jongens; 1 jongen met warrig zwart haar en een bril, een jongen met zwarte haren en ontzettend knap,en een jongen die op een rat lijkt.
"Jongens dit is Milou ze stroomt in in ins jaar" "aangenaam", zegt de jongen met de bril,"Mijn naam is James, James Potter" "Aangenaam mijn naam is Sirius, Sirius Black" zegt de jongen met het zwart haar. " A-A-Aangenaam", stotterd de jongen die op een rat lijkt," M-m-mijn naam is peter p-Petigrew." "Aangenaam" zeg ik vol enthousiasme.Ik was super enthousiast. "In welk huis wil je komen?" vraagt Sirius "Weet ik niet mijn moeder zat in Grifoendor en mijn vader in Ravenklaw, ik zou blij zijn met een van die twee. In welke zitten jullie?"vraag ik. "In grifoendor" zegt James trots. "Wij alle 4" zegt Remus erachter. "Ik hoop dat je bij ons zit!" schreeuwen james en Sirius met Remus enthousiast "Ik ook! Ik ook!schreeuw ik terug.Dan wordt de deur plots open getrokken "Kan het wat stiller zeg!" "Lillyflower!Wat doe jij hier? vraagt James aan het meisje met het rode/oranje haar en groene ogen. " Noem me niet zo Potter!" schreuwt het meisje, dan merkt ze mij plots op " Oh hey , ik ben Lilly aangenaam" "Milou,aangenaam" zeg ik."Als ik jullie was zou ik jullie gewaden gaan aantrekken we zijn er bijna, oh en Milou kom jij maar met mij mee om ze aan te trekken" zegt Lilly en ze trekt me mee de coupé uit naar de kleedkamers. Nadat we klaar waren ben ik snel nog even naar de jongens gegaan snel dag gezegd en dan met lilly mee in de coupé met haar vriendinnen gaan zitten. We stelden ons zelf voor aan elkaar en begonnen nog even te praten. Dan stopt de trein en roepen ze "Tot zo in de groote zaal bij het diner!". ik stap samen met de 1ste jaars in de bootjes en komen dan bij een streng uitziende vrouw uit die mvr Mcgonagall blijkt te zijn.We worden dan door reuzachtige deuren naar een groote zaal met een betoverd plafont gebracht.
--------------------------------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...