~POV Remus~
Milou is de andere weerwolf? Voor ik iets kan zeggen van ze flauw. Ik breng haar zo snel mogelijk naar de ziekenvleugel bij madame plijster."O goeie goden wat is er met jullie gebeurt?"" Volle maan! We waren aan het spelen, de maan ging onder en we werden weer normaal, voor ik iets kon zeggen viel ze flauw" zeg ik."Leg ze maar op dit bed neer en ga jij maar op het bed er naast liggen. Mevrouw Plijster doet een paar testen bij Milou en houd zich dan met mij bezig. Als ze klaar is zegt ze" Jullie heben niet ernstig als Milou wakker wordt mogen jullie naaar jullie commonroom en rust. Morgen mogen jullie de lessen terug volgen.""Bedankt!"~POV Milou~
Als ik wakker wordt kijk ik recht in de mooie bruine ogen van Remus. Ik ga recht zitten en bloos. "Hey alles oké met je Milou?""Ja dankje wel voor het dragen naar hier." "Geen probleem!"Dan herriner ik me plots de nacht. Remus was de weerwolf... dan kunnen we wel samen zijn...nou ja als hij ook op mij zou zijn...wat hij dus echt niet is...ugh liefde is zo moeilijk. "Uuhm Remus even over vanacht...""aah uuhhm ja daarover dat was best wel leuk zo ben ik niet alleen...maar wel jammer dat je hetzelfde stomme probleem als mij hebt."" ja zeg dat wel..maar ik vindt het ook wel leuk dan ben ik ook niet meer alleen."
~~Time skip~~
~POV Remus~
We zijn onder weg naar de commonroom en ik begin te denken. Als Milou ook een weerwolf is dan zouden we samen kunnen zijn...als ze ook op mij zou zijn...zou ik het vertellen?...Mischien wacht ik toch beter nog even.... We komen aan bij de commonroom we gaan naar binnen en gaan aan het haardvuur zitten." Milou zouden we dit mischien tussen ons houden?""Ik dacht net het zelfde.Laten we dat zeker doen...maar ooit moeten we het hun vertellen.deal?""Deal".
Dan komen James, Sirius en Peter binnen met achter hun Lilly, Alice en Marlene. Ze zien er bezorgd uit. "Waar zijn jullie geweest? We hebben jullie overal gezocht, ik heb bijna een les gespijbelt om jullie te gaan zoeken!!" begint Lilly plots te flippen." Uuhm mijn mama is ziek.. ik ben haar gaan opzoeken en ik mocht iemand mee nemen om haar te gaan opzoeken en koos Milou."zeg ik. "We hadden jullie moeten waarschuwen gaat Milou plots verder. Omg...dankje milou voor het meespelen...je bent onze reddende engel!! "Oke maar waarschuw ons volgende keer!" zegt James."Zullen we zeker doen!" zegt Milou met een glimlach.
--------------------------------------------------------------------------------------------
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...