~Pov Lily~
"Remus?Kunnen we even praten ?"" Ja wat is er?" "Ik wou even praten met je over je gevoelens voor Milou.Het is het moment om het te vertellen ze is ook op jou dat weet ik zeker. En ga nu niet zeggen; maar ik ben een weerwolf want we weten alle bij dat ze dat ook is." zeg ik. "OK ik zal straks wel met haar przten ... Bedankt Lilly !"~~Time skip~~
~Pov Milou~
"Milou ! Kunnen we even praten ?" hoor ik Remus roepen "Ja zeker!"roep ik terug. "Laten we naar het meer gaan"zeg ik."Goed idee !"Als we bij het meer aankomen gaan we onder 'onze' boom zitten een plek waar we altijd zitten met de marauders en Lilly. "Euhhm...Milou ik wil je iets zeggen." "Ik ook" onder breek ik hem." Ga jij maar eerst dan.""Oh..oke...dakje/maar ga jij maar eerst.""Ik wou dus zeggen dat ik. Verliefd op iemand ben...een goede vriendin van me." o nee hij is op iemand anders hij is niet op mij...
"....""Wil je ook zeggen wie?" vraag ik dan maar. "Eeuuhm...ja...oke.J-j-jj-jij! JES JES JES !! Ik zie dat hij wil opstaan en weglopen dus voor dat hij iets kan doen grijp in hem bij zijn kraag en druk mijn lippen op die van hem. Zijn lippen zijn net zo zacht al ze er uit zien! Hij verstijft even maar gaat daarna mee in de kus.Ik leg mijn handen in zijn nek en hij legt zijn handen op mijn heupen. De kus wordt steeds intenser. Dan horen we plots geschreeuw; " Jes ik wist het wel !! " Lilly! We laten los en we kijken op, daar staan Lilly ende rest van de marauders. Allemaal te juichen.
Ze roepen Met zijn allen; "Sorry we late jullie even alleen !" Ik kijk terug naar Remus en duw mijn lippen terug op die van hem we kussen even en laten dan los. Voor hij iets kan zeggen zeg ik "Ik ben ook op jou. Remus wil je mijn vriendje zijn ?" vraag ik. "Ja!!" roept Remus en hij kust me weer!
-----------------------------------------------------------
Sorry voor het lange wachten. Maar ik ben opweg terug naar huis en dacht ik schrijf even een nieuw stukje voor mijn verhaal ik heb het net af !!X Ellen
------------------------------------------------------
Update: Heyy
Ik ga vandaag een nieuw deel schrijven en hopelijk uploaden!
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...