~POV Lena~
Wat gebeurt er toch... waarom doen die meiden zo irritant? Ik zal ze eens laten zien wat ik heb, ik moet en zal hun relaties kapot maken! Als zij het zo willen spelen dan is het game on!
"Hey, Lena is het toch?" hoor ik ineens iemand vragen."Yup dat ben ik.En jij bent?""Sirius black, aangenaam""aangenaam Sirius, ken ik je van ergens?""Zou kunnen, ik ben James en Remus hun beste vriend!""Ah ja dat zal het zijn, je lijkt wel op James."Dit zou nog wel eens kunnen werken eerst Sirius als vriendje nemen en dan zo James of Remus proberen te krijgen*evil laugh* "Wel het is al laat, ik moet maar eens gaan slapen.Spreek ik je morgen nog?Aan het ontbijt bevoorbeeld?" vraag ik."Ja klinkt leuk, tot morgen aan het ontbijt" zegt hij. Hij geeft me nog gauw een knipoog en gaat dan richting de jongens kamers. ik besluit om dan zelf ook dan maar echt te gaan slapen.
*time skip*
~de volgende ochtend~
Als ik wakker word spurt ik naar de badkamer om me zo snel mogelijk klaar te maken. ik wil zo snel mogelijk beneden zijn. Beneden aan gekomen is iedereen er al; James,Lily,Remus,Milou en Sirius. "Goedemorgen" zeg ik.Ik krijg een paar woorden terug. Ze zijn allemaal bezig met elkaar,James en Lily zijn met elkaar bezig, Milou en Remus en zelfs Sirius heeft alleen oog voor Milou, alleen heeft Remus dit niet door... Maakt mij niet uit, ben echt niet jaloers hoor...dus wel. ughhh ik moet iets verzinnen om hun aandacht te krijgen. "Hey laten we gaan ontbijten""
Ja goed idee""Lets go!"Heel de dag zijn we van alles aan het doen. Af en toe flirt ik nog wel eens met de jongens maar de meisjes zorgen er voor dat dit niet werkt. We gaan nu dus zwemmen,ik weet nu al dat ze zich extra sexy gaan kleden zodat de jongens enkel naar hun kijken. Dus doe ik dat ook! Als we dan aan het meer zijn trekken we allemaal onze extra kleren uit. Ik ga als eerst zodat ik de jongens hun aandacht heb...en het werkt ze kijken met een verlangende blik naar me, maar daarna kijken ze naar Lily die rustig al haar kleren uit doet.James krijgt grote ogen en neemt haar daarna vast aan haar heupen en trekt haar in een knuffel.Ze gaat er in mee...Tenslotte kijkt de rest naar Milou die met stijl haar kleren uit doet, Remus krijgt ook grote ogen en doet hetzelfde als James bij Lily deed. Ze gaat er ook in mee en kust hem vol op zijn lippen. Nu blijft alleen Sirius nog over maar die kijkt naar Milou, dan draait hij zich om en komt naar mij. YESSSSS! ! En zegt dan:"Laten we al in het meer springen...of moet ik je er in gooien?" En hij grijnst. "Nee me er niet in gooien!" gil ik terwijl ik weg loop. Hij volgt me en heeft me al snel te pakken. HIj gooit me in het meer en komt me achterna. De rest komt ook het meer in...En zo zwemmen we nog heel de namidag.
*time skip*
Na het avondmaal gaan Lily,James,Remus en Milou naar boven.Alleen ik en Sirius blijven nog over. We praten nog een tijdje en ik flirt nog wat met hem en hij gaat er in mee. We besluiten te gaan slapen. Als ik bijna aan de trap ben trekt Sirius me terug aan mijn pols en duwt me tegen de muur...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HEYYY sorry dat ik alweer zolang niet heb geupdate... en ja hoor weer om de dezelfde redenen. maar ik had nu even tijd en dacht ik zal nog eens wat schrijven. Sorry dat het zo een slecht deeltje is maar ik wist even niks anders.
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...