~~Time skip naar hun vijfde jaar~~ A/N Sorry ik kon niets bedenken voor het vierde jaar.
~POV Milou~
We zijn al een paar weken terug op zweinstein na de zomervakantie. Remus en ik zijn super close en zoals altijd nog steeds bff's.
We zijn opweg naar onze les toverdranken as ik me plots iets bedenk "Oeps ik ben mijn boek voor bezweringen vergeten, dat hebben we toch na toverdranken hé ?" "Euh..ja misschien moet je het maar snel even gaan halen, we zien je wel bij toverdranken!" zegt Remus en de hele groep loopt door.(Hele groep= marauders+Lilly, Alice en Marlene)
Ik vertrek terug naar de grifoendor-toren waar ik snel in ons slaapvertrek mijn boek pak en terug naar buiten snel. Als ik halverwege de weg ben bots ik plot tegen iemand op."Oh het spijt me ik zag je niet"zeg ik. Ik kijk omhoog en zie een jongen staan, hij heeft een gewaad aan met de kleuren van Grifoendor, ik schat hem ongeveer 2 jaar ouder dan mij."Is niet erg" zegt hij en steekt zijn hand uit. Ik pak zijn hand en hij trekt me terug omhoog, ik pak mijn boek van de grond." mijn naam is Yoran,Yoran Haeck, aangenaam""Mijn naam is Milou DeKoster, aangenaam"."Ik ben een volbloed tovenaar, niet dat ik veel om de verschillen geef, maar ik zeg het gewoon even. Ik ben 18 jaar en zit in jaar 7en jij?""Ik ben 16 jaar, zit in jaar 5 en ook een volbloed tovenaar. We moeten eens een dagje doorbrengen in zweinsveld samen? Maar als je het niet erg vindt ga ik nu naar mijn les voordat Slughorn kwaad wordt. Bye Yoran!" antwoord ik.
Als ik aankom bij het lokaal ben ik net optijd, ik neem plaats naast Lilly. Remus kijkt me vragend aan en ik gef hem de ik-vertel-het-later-wel blik.
Na de les vertrekken we naar bezweringen onderweg komt Remus naast me lopen."Hey Milou, waarom was je zo laat, je ging toch gewoon je boek halen?""Ja klopt maar onderweg naar het lokaal botste ik tegen een schattige 7e jaars Grifoendor. Hij was niet zo lelijk om eerlijk te zijn. Ik heb hem direct gevraagd om een keertje mee naar zweinsveld te gaan. Dan ben ik vertrokken omdat ik op tijd in de les wou komen.""Oh...oké...leuk?" zegt Remus op een vragende en bedroevde blik. Dat is raar waarom klinkt hijzo triest en teleurgesteld?... We komen aan bij bezweringen, ik ga weer naast Lilly zitten en vertel haar af een toe een beetje over wat er gebeurd is en hoe Remus reageerde.Na een lange en vermoeiende dag zitten we samen op onze kamer, Lilly en ik praten over de dag, dan zegt Lilly plots;"Nu even serieus. Hoe gaat het nu tussen jou en Remus je weet wel...""Wat...waar heb je het over?""Over jou en Remus en jullie gevoelens?""Uhhm... waar heb je het over...ik heb geen gevoelens voor Remus.""Echt wel Milou ik kan het zien aan jullie blikken.""JULIE...!!!??? Bedoel je dat Remus volgens jou op mij verliefd is en ik op hem? Dat is absurt.""Nee Milou ik meen het geef het maar toe. Dit zou ook de verklaring geven waarom hij zo bedroefd en teleurgesteld was toen je zij dat je die Yoran jongen wel schattig en niet zo lelijk vond!"Nu je het zegt dat zou wel eens waar kunnen zijn....misschien is hij jaloers..."Misschien is dat wel waar ik weet het niet.... anders moet jij eens met hem praten.Jij en Remus komen ook goed over een.""Zal ik morgen doen Milou, maar nu eerst slapen! slaapwel""Slaapwel".
Die nacht droom ik over mij en Remus,maar ook over mij en Yoran...Dit wordt nog lastig...
--------------------------------------------------------------------------------------------
A/N sorry voor het late uploaden, maar ik mocht niet op mijn copmuter en kon dus amper schrijven. Daarom is deze ietsje langer om het goed te maken.
Ook nog een belangeerijke mededeling:
ik ga binnen een paardagen 10 dagen naar Zwitserland en kan dus niet schrijven en nieuwe delen uploaden... Ik ga wel mijn best doen om daar af en toe te schrijven. Ik ga daar ook mijn verjaardag vieren!!!!!En iedere dag gaan wandelen enz.
Ik doe mijn best
xx Ellen
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...