A new talent

199 12 4
                                    

~POV Milou~

~~Time skip~~

Ik word wakker van het luid geschreeuw van Marlene," Wat?waarom ben ik nat ? Ugghhh Lilly, Alice!!!!!!"" Ook een goede morgen!"zeg ik nadat ik ben uitgelachen. Ik sta op,douche me,kleed me aan en vertrek samen met mijn vriendinnen naar het ontbijt. Na het ontbijt hebben we als eerst een blokuur toverdranken, na dit blokuur hebben we nog een blokuur maar dan Verweren tegen de Zwarte Kunsten. Voor de rest van de dag hebben we vrij! "Laten we vertrekken naar toverdranken ik wil niet te laat komen het is wel een eindje wandelen naar de kerkers" zegt Lilly. "Is goed, ik wil ook niet te laat komen!"zeg ik. We vertrekken naar toverdranken, tijdens het blookuur moeten we het drankje van de levende dood brouwen. Het brouwen ging eigenlijk nog wel oké. 

~~Time Skip na toverdranken~~

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~~Time Skip na toverdranken~~

We vertrekken naar VTZK( verweren tegen de zwarte kunsten), hier aangekomen gaan we het lokaal binnen. De proffesor begint met haar les. Na de les spreekt ze me aan, ik heb blijkbaar een talent voor VTWZ. Dit wist ik nog niet maar ik ben er wel zeer blij mee. Het is tijd voor de lunch jeej, ik hou van eten!! " Hey Milou!""oh hey Remus ik had je niet gezien"zeg ik blozend, " oh kan geen kwaad," zegt hij ," wil je anders samen gaan studeren in de bib?""oh ja lijkt me leuk, ik was toch net klaar met eten". En zo vertrekken we."Maar Remus moeten we niet eerst even onze boeken gaan halen?"" Ja laten we ze maar eerst even gaan halen"zegt hij terwijl hij een beetje lacht. Dat is zo cute hoe hij lacht en die stem zo prachtig!! Wacht wat denk ik nu !!  We gaan snel naar binnen en halen onze boeken. Als we bij de bib zijn aan gekomen gaan we naar een verlaten deeltje en gaan zitten en instaleren ons.

 Als we bij de bib zijn aan gekomen gaan we naar een verlaten deeltje en gaan zitten en instaleren ons

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hey xx

Ellen hier snel even een mededeling ik ga proberen om elke dag een stukje te posten en er eentje te schrijven..    stem zeker en laat even een reactie achter 

Remus Lupin a love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu