Will it last?

164 6 0
                                    

~Time skip ~

~Pov Milou~

Een paar dagen zijn voorbij gegaan en alles verloopt nog goed tussen mij en Remus. We zijn toch wel vaak samen, niet heel de tijd maar toch vaak. We maken samen ons huiswerk, zitten naast elkaar tijdens de les...Zowat alles wat de meeste koppels doen, toch denk ik dat we iets anders zijn dan normale koppels. We zijn namelijk allebij een weerwolf. Niet zo handig dus... Toch maken we er het beste van, daarom gaan we vandaag iets leuks doen met heel de vrienden groep, we gaan naar zweinsveld het is toch zaterdag dus besluit ik iets leuk aan te trekken...makkelijker gezegd dan gedaan. Hier sta ik dan voor mijn kast nadenkend over wat ik gaa aandoen. Het is redelijk warm dus besluit ik een soort van kroptop hoodie aantedoen samen met een zwarte hiwaist-short aan te doen.Ook doe ik mijn haar in een hoge staart en doe een ketting met bijpassende oorbellen aan te doen(zie foto).


Als ik uiteindelijk klaar ben vertrekken we

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik uiteindelijk klaar ben vertrekken we. We hebben het naar ons zin zelfs Lilly lijkt eens onstpannen rond James, en James wel James is James maar dan rustiger... Sirius is aan het flirten met een of ander meisje, en ik en Remus wij zijn aan het knuffelen en bespreken een paar dingen. We gaan tegen het avondmaal terug naar Zweinstein na een hele dag schoppen en wandelen en leuke dingen doen. Na het avondmaal ga ik moe van de leuk dag op mijn bed liggen en val al snel in slaap...

De volgende dag word ik vroeg wakker, ik kleed me aan en ga naar beneden waar ik verbaasd Remus en een nieuw meisje of zo gezellig zie ziten praten. Ik kijk jaloers toe en roep al snel voor ik naar beneden ga Lilly er bij (ze was al wakker). We gaan samen naar beneden en zeggen hoi tegen het meisje en Remus. Ik ga dan snel naast Remus zitten en geef hem een kus op zijn wang. Hij kijkt al snel op en geeft me ook en kus en neemt me op zijn schoot. "Milou dit is Lena een nieuwe Grifoendor. Zij en haar broer stromen bij ons jaar in. Ik was net met haar bezig over school en onze vriendengroep.""Hoi Lena , ik ben Milou aangenaam"zeg ik."Aangenaam, zoals je nu al weet ben ik Lena."zegt Lena."dit is Lilly mijn beste vriendin""Hallo Lena, ik ben Lilly! Vind je ze niet schattig!?"zegt Lilly."Wie bedoel je?" vraagt Lena."Remus en Milou natuurlijk, heeft Remus je niet gezegd dat hij een vriendin had?""Nee.."antwoord Lena. Ik kijk Lilly dankbaar aan en ze kijkt met een graaggedaan-blik naar mij."Laten we gaan ontbijten mijn buik rammelt van de honger." zeg ik."Goed idee" zeggen Remus en Lilly in koor.

~Time Skip~

Als het het einde van de dag is en ik en Lilly in onze kamer zitten begint Lilly te praten."Vind je ook niet dat Lena zich een beetje raar gedraagd?""Ja ze hing heel de tijn aan MIJN Remus!""Niet alleen dat ze hing ook heel de tijd aan James" vult Lilly aan."Wordt het niet eens tijd dat je toegeeft dat je James ook leuk vind?Voor je het weet pakt ze James voor je neus weg."zeg ik. "Ja misschien wel, maar het zou erger kunnen...Ze zou Remus van je kunnen afpakken...""Dat kunnen we niet toelaten! Laten we haar stoppen en tegenwerkenen er voor zorgen dat dat niet gebeurt. Ik mocht haar toch al niet!"zeg ik."Ik ook niet!Ze moet van jouw Remus afblijven!""En van Jouw-toekomsitge-James!!" zeg ik."Laten we er morgen mee beginnen laten we gaan slapen" zegt Lilly. Dit doe ik ook en al snel zit ik in dromenland.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Heyy

sorry dat ik zoooooo lang niet heb geupload ik ga nu weer vaker proberen te schrijven. Ik zit nu op een nieuwe school du alles is wennen en we zijn al weer vlakbij ons eerste rapport en ik moet nu helaas veel leren maar ik had wat tijd over vandaag en dacht ik schrijf nog eens een hoofstuk en upload het. En zo gezegd zo gedaan.

Wat vinden jullie van de nieuwe twist in het verhaal? laat zeker iets weten en bedankt voor de 180 reads!!

PS: de foto bovenaan met de plaats is ondertussen veranderd naar 37!


Remus Lupin a love storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu