~Pov Milou~
Er gaat een week voorbij en Lena hangt constant rond Remus en James. Ze lijken wel van het gezelschap van Lena te genieten...Ze bevinden zich op glad ijs, Lilly en ik zijn al heel de week een oplossing aan het zoeken om haar minder aandacht te gunnen. Zo komen we ook nu op het moment dat ik en Lilly aan het brainstormen zijn voor ideeën.
"Dus Lilly wat denk je dat we moeten doen? Ik denk dat je in ieder geval wel wat hints aan James moet geven dat je hem leuk vindt. Straks geeft hij de hoop op en kiest hij voor Lena!"" Je hebt gelijk Milou ik moet echt iets gaan doen. Misschien moet ik wat flirten met hem....""goed idee dit gaat hij duidelijk door hebben....en zeker geweldig amusant! We kunnen zelfs zo ver gaan als het moet dat we ons zelfs sexyer gaan kleden...""dat zou kunnen maar misschien moeten we het eerst even op flirten houden. Maar wat jij betreft moet je gewoon heel de tijd bij Remus in de buurt zijn en wat meer tijd met hem doorbrengen zodat hij jou ziet staan! Ik help je wel. We kunnen een romantisch diner voor jullie twee regelen! "Dat zou ik geweldig vinden Lilly bedankt! Laten we het plan dan nu in werking zetten, Lets go to the boy's and show them that we like them!"
Zo gezegd zo gedaan, dus gingen we naar de commonroom waar Lena tussen Remus en James en bijna op hun schoten zat. Remus, James...Lena. Zou je wat kunnen opschuiven Lena ik zou graag naast Remus zitten" zeg ik. En ik zou graag naast James zit" zegt Lilly "naast m-m-mij?" vraagt James. Yep cutie, je ziet er goed uit vandaag "zegt Lilly met een knipoog. "Thnx Lilly-flower!" Lilly geeft me een goed-bezig-blik terwijl we gaan zitten. We geven Lena een Nahha-blik en gaan zitten. We praten wat over school enz. Dan vraag ik aan Remus of hij even mee wil gaan wandelen. Ja, lijkt me leuk" zegt hij, we vertrekken en ik geef Lilly nog snel een vertel-het-hem-blik. Ze kijkt terug met een wees-maar-zeker-blik.
Wanneer Remus en ik aan komen bij het meer gaan we bij de grote eik zitten. Ik ga hem vertellen wat me dwars zit."Remus...ik moet je iets zeggen...""Toch niets erg he? "Nee, er zit me gewoon iets dwars dat is alles. Het zit zo ik voel me een beetje geïrriteerd door de feit dat je constant bij Lena bent...je zou zelfs kunnen zeggen dat ik jaloers ben. Ik weet het is dom om te denken dat je op al haar geflirt in zou gaan. "Wel... ik ben er niet op in gegaan maar ze heeft wel iets geprobeerd....""WAT?""Ze heeft me gekust...""WAT!?Wat heb je dan gedaan? "Ik heb haar weg geduwd natuurlijk. ""En...""Ik hou van je Milou ik zou nooit er op ingaan!" Voor ik er nog iets kan op ingaan kust hij me. Wanneer hij de zoen stopt begin ik te schreeuwen."Ik wist het wel! Ik ga haar vermoorden! Ik ga haar vervloeken!""Kalmeer Milou... ik ben er en er gaat niks gebeuren ik hou van je! En hij kust me al weer ik kalmeer direct.
Wanneer we weer binnen komen in de commonroom zit alleen Lena er nog. 'Yes 'denk ik 'Lilly heeft het zeker verteld ik vraag haar morgen wel hoe het ging....Nu ben ik te moe'. "Remus vindt je het erg als ik bij jou kom slapen vannacht?""Zeker niet...hier zeg ik zeker geen nee tegen!"
------------------------------------------------------------------------------------
heyyyyy
Sorry dat ik zolang niets meer heb geupload. Ik had even geen inspiratie en tijd meer. Nu eigenlijk ook niet, ik heb volgende week examens. Maar ik had vandaag nog eens tijd en ik had weer inspiratie, dus ik dacht ik schrijf nog eens iets.
JE LEEST
Remus Lupin a love story
FanfictionMijn naam is Milou DeKoster volbloed tovenaar en ook een weerwolf. Ik stroom in in het 3e jaar op zweinstein. *wat gebeurt er als je vrienden achter je geheim komen en je niet de enigste van deze soort bent. Wat gebeurt er als je verliefd graakt op...