Prolog

1.6K 96 7
                                    

*Brook*

Bylo to obyčejné ráno, popíjela jsem kávu, četla si noviny a...sakra, viděli jste mě někdy číst noviny?

Všichni jsme seděli u Furyho v kanclu a poslouchali jeho kecy o tom, že je svět v ohrožení. Tyhle kecy posloucháme už dva roky a co?

,,Když je v takovém ohrožení, tak co děláme tady?Máme svět chránit, a ne sedět na prdeli, jako policajti"zavrčela jsem na něj. Všechny pohledy se stočili na mě.

,,Výjmečně s ní souhlasím"tak od Steva bych tohle nečekala. Vždyť jsem urazila hrdého muže zákona!Ty lži mi dneska jdou nějak přes jazyk, ha.

,,Ještě jsem vás do boje neposlal z jednoho prostého důvodu, nejste připraveni"odpověděl nám Fury. Všem spadla brada na zem.

,,Oni zastavili armádu z vesmíru, zničili jejich hnízdečko lásky, zabili Ultrona a odrovnali Hydru a vy kurva řeknete, že nejsou připraveni?!"zakřičela jsem na Furyho s výrazem 'ROZMYSLISICOSIŘEKLTYPIRÁTE'.

,,Oni ano, ale vy ne"kouknul se na mě svým káravým pohledem.

,,Kdybych chtěla, tak jste mrtvej dřív, než stihnete mrknout"pobaveně jsem se ušklíbla.

,,Brook připravená je, boje zvládá líp, než kdokoliv z nás. Je neporazitelná, ať už je to kdokoliv, s Brook nepočítal, už teď máme vyhráno"ušklíbl se Steve. Tajné Eso v rukávu?To se mi líbí.

Druhý díl Brook je tady!
Vůbec jsem nečekala, že první díl bude mít takový úspěch, ale stalo se😄.

Brook: The Last Avenger [2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat