*Brook*
Všichni jsme seděli v obývacím pokoji a nikdo z nás nemluvil. Pouze Tony vedl jeden ze svých proslovů o novém modelu obleku, ale nikdo z nás ho neposlouchal. Všichni jsme měli lepší věci na práci, v tu chvíli byla zajímavější i moucha na zdi.
„Poslouchá mě tady vůbec někdo?"křiknul s rozhozením rukou. S pobaveným úšklebkem jsem se na něj podívala.
„Vypadám snad, že mě to zajímá?"ukázala jsem na svůj obličej, abych mu dala jasně najevo svůj nezájem. Tony nade mnou pouze protočil oči a napil se ze své sklenice whiskey.
„Tony, máme na práci důležitější věci, než jsou tvé obleky"řekl lehce otráveným tónem Steve. Steve měl dneska obzvláště špatnou náladu, ale šťourat se v tom raději nebudu.
„Omyl. K těm důležitým věcem potřebujeme mé obleky, což z mých obleků dělá důležitou věc, což znamená, že momentálně jsou mé obleky priorita"řekl s úšklebkem Tony. Bože, to je debil. P
„Budu to raději ignorovat"řekl s hraným úsměvem Steve. Musel už být z Tonyho zoufalý, jako všichni ostatní.
„Musíme nějak vymyslet, jak získat čtvrtý meč dříve, než Laront"mírně se předklonil a opřel si ruce o kolena Steve. Na chvíli jsem se zamyslela a zkoušela zapojit svůj mozek, který měl ještě stále půlnoc.
„Nevíme ani, kde čtvrtý meč je, natož jak ho získat"pokrčila rameny Natasha. Ty tři místa, kde byly doposud schované meče mezi sebou musí mít nějakou spojitost.
„Musí to mezi sebou mít nějakou souvislost. Hydra, hrobka a kostel"zamyslela jsem se. Nebýt tam ten kostel, tak bych nějakou teorii měla.
„Hydra, to je kapitola sama o sobě. Hrobka, tam byl pohřbený druhý lovec, kostel, tam se odehrál ten masakr, ale to jsi viděla sama"podíval se na mě Tony a mně se mozek zapojil do zásuvky.
„Spojení je smrtka?"podívala jsem se po všech a ti na mě zase koukali, jako na cvoka. Měla bych už konečně dospět, ale Tonymu je čtyřicet a pořád se chová jak osel nakopnutý třpytkami.
„Ehm, jo dobře. Takže spojení je podle tebe smrt, jo?"podíval se na mě se zvednutým obočím Steve, který si říkal, že jsem spadla z planety broskev. Možná, ale to jsou soukromé informace.
„Dává to smysl. Hydra, tam se chcípá ve velkým, hrobka, to mluví samo za sebe a v tom kostele kněz zmasakroval několik lidí"pokrčila jsem rameny a celý tým na mě koukal.
„Z tebe vypadlo i něco, co dává smysl?"podíval se na mě překvapeně Pietro. Tak tohle bylo milé. Zvedla jsem obočí a uraženě si založila ruce na prsou, tak za tohle se nebavím.
„Mě spíš zaráží, že už je několik sekund potichu"řekl s úšklebkem Clint, který si tam hrál s šípama. Co to ten pablb dělá? Tak moment!
„Hej, jak jako několik sekund?"podívala jsem se něj a rozhodila rukama. Málem jsem trefila Buckyho, ale to je vedlejší.
„Tím chci říct, že ty bys nezvládla držet ani minutu ticha"řekl s úšklebkem a mávnul na mě šípem. Já mu ten šíp vrazím tak hluboko do prdele, že mu vyleze okem a bude vypadat jako Fury! Od baru se ozvalo odkašlání a všichni jsme se tam podívali.
„Klidně pokračujte, já mám času dost"řekl s úšklebkem Crowley, který stál u baru kousek od Tonyho. Ten tu ještě chyběl.
„A ty tady chceš co?"podívala jsem se na něj se zvednutým obočím. Crowley zvedl obočí a stoupl si blíže k nám, tak aby viděl na všechny členy týmu.
„Vím, kde je čtvrtý meč, ale pokud nemáte zájem, mohu to oznámit Larontovi"řekl s úšklebkem a my jsme všichni zakřičeli sborové ne, což jej nesmírně pobavilo.
„Tomuhle říkám týmový duch"řekl pobaveně a v rukou se mu objevila sklenice whiskey, kterou si zrovna nalil Tony. Tohle mě musí naučit.
Hola, Amigos!
Tahle část je trochu slabší, ale v další kapitole to bude 100% vynahrazeno :-)
Jinak vydala jsem novou ff na Avengers, takže kdybyste měli zájem, zde přikládám link:https://www.wattpad.com/story/259338008-princess-of-hell
ČTEŠ
Brook: The Last Avenger [2]
FanficNový život, nová rodina, žádná válka, ne! Když jste Avenger, máte jistý úkol, a ten úkol si vždy vybere vhodnou dobu, třeba dobu zásnubního večírku. Všechny boje jsme zvládali, někdy to bylo na vlásku, ale teď, teď přišel někdo silnější, než jsme my...