*Brook*
Všichni jsme seděli v obýváku a hledali, kdo je Laront.
,,Lidi, něco mám“povzdechl si Tony. Všichni jsme se na něj podívali.
,,Laront, dva miliony let starý bůh, který vládne telepatií a samozřejmě ledem, pokusil se zničit devět světů“podíval se na nás na všechny.
,,Fajn, neseznamovat ho s Lokim“přikývl Thor. Snažila jsem se nesmát, protože to bylo fakt nevhodné.
,,Ale proč Laront chce meče pětky?Proč chce oživit pětku?K čemu mu to bude?“rozhodila jsem rukama.
,,Víc otázek tam dát nešlo?“zamrkal Tony a koukal na mě, jako bych se zbláznila.
,,Nevíme, co chce, ale asi to brzy zjistíme“pronesl dramaticky Steve.
,,Strč si ty dramata do prdele“prskla jsem na něj.
,,Chce meče pětky, čímž oživí pětku, která zničí celý svět. On chce zničit planetu, to tu nikdo nepřemýšlí?“rozhodila rukama Wanda.
,,Něco takového mě napadlo, ale s mečema pětky se dají provádět obětní rituály, slouží i k vymítání a k-“Bruce se zarazil.
,,Cože si to říkal o tom vymítání?Tony, k noze“poklepala jsem si na nohu.
,,K čemu?Nedělej blbosti Brook, nikam se neposuneme“zakroutil hlavou Tony.
,,K oživení všech, co byli tím mečem zabiti“podíval se na nás Bruce.
,,No, tak to by ožilo pár set tisíc lidí“podrbala jsem se na zátylku. Všichni se na mě koukli.
,,No co je?Těch agentů hydry pár set určitě bylo!“ukázala jsem na ně.
,,A ten tisíc máš kde?“podíval se na mě se zvednutým obočím Steve.
,,To jsou zase agenti Shieldu“zabrblala jsem. Cítila jsem Stevův znechucený pohled, ale tak co. Ze staletého panice si nic dělat nebudu.
,,A kdo vůbec byla pětka?“podíval se na mě Clint.
,,Známka ve škole, tvoje nejčastější“ušklíbla se Natasha.
,,Ha ha, nedělej si ze mě srandu. Ne, fakt. Kdo byli?“zvedl obočí.
,,Bylo to pět nejsilnějších mužů v historii. Měli zvláštní schopnosti, každý jednu. Každý taky měl svůj meč, jejich úkol byl chránit lidstvo, vše bylo v pořádku, pak je ovládly jejich meče a oni začali lidstvo po desítkách zabíjet“podíval se po všech Bruce. Jo, dneska spím s nočním světýlkem!
ČTEŠ
Brook: The Last Avenger [2]
FanficNový život, nová rodina, žádná válka, ne! Když jste Avenger, máte jistý úkol, a ten úkol si vždy vybere vhodnou dobu, třeba dobu zásnubního večírku. Všechny boje jsme zvládali, někdy to bylo na vlásku, ale teď, teď přišel někdo silnější, než jsme my...