*Brook*
„Jak si mohla ztratit tak důležitou věc, jako je meč pětky?"zakroutil hlavou Steve a já protočila oči. Kapitán Amerika, zodpovědnost, slušnost a spravedlnost sama. Nikdy mi nepřestane lézt na nervy.
„Steve, nech toho. Prostě jí ho vzali"podíval se na něj Bucky a dal mi ruku kolem ramen. Steve si promnul obličej a podíval se na nás na oba.
„Hele, meč pětky je momentálně naše největší priorita, omlouvám se pokud jsem byl hrubý, ale uvědomuješ si co s tím může Laront, Loki nebo kdo to vlastně je dokázat?"podíval se na mě i Buckyho. S Buckym jsme se na sebe podívali a poté na Steva.
„Loki dělá pro Laronta, což znamená-„nedokončila jsem větu, protože mi Bucky skočil do řeči.
„Božská verze blbý a blbější"protočil oči Bucky a já měla co dělat abych se nesmála. Dokonce i tomu lednímu suchoprdovi zacukaly koutky. Steve zakroutil hlavou a podíval se na Buckyho a poté na mě.
„Kazíš ho, víš o tom?"podíval se na mě se zvednutým obočím a ukázal na mě prstem. No, no, no, prstem se neukazuje, kapitáne morálko všedního dne.
„No dovol, to vůbec jako toto"založila jsem si uraženě ruce na prsou a Steve se pobaveně ušklíbl. A furt se mi bude posmívat.
„Neměli bychom se snažit Lokiho a Laronta najít, než jim ujede autobus plný miss mokré tričko"pokrčil Bucky rameny. Jak to sakra dělá s tím kovovým ramenem. Já bych s tím nepohla.
„Kdy si viděl blbý a blbější?"podívala jsem se na něj překvapeně a Bucky se ušklíbl.
„Včera v noci, když si spala. Nemohl jsem spát, a nechtěl jsem tě budit aby ses mi věnovala, jako to věčně děláš ty"uchechtl se a Steve na nás na oba zaraženě koukal.
„Ty ho budíš, když nemůžeš spát?"zvedl obočí a nechápavě se na nás oba díval. Bucky vstal z gauče a došel ke Stevovi.
„Kdyby budila, ona udělá tohle. Vstávej, robokope, vstávej!Když nebudu spát já, nikdo nebude spát!"zařval Bucky Stevovi do ucha a začal s ním třást.
„Milá to přítelkyně"zamrkal Steve a koukal na mě jako na Mojžíše.
„To není vše, někdy si k tomu vezme i megafon"Bucky semknul rty k sobě a podíval se do země.
„Proto na poradách neposlouchám, jsem hluchý ještě ráno"pokrčil rameny a Steve se ušklíbl. Protočila jsem oči a vzala Buckyho za ruku. Chtěla jsem s ním odejít, když zrovna vešel Tony.
„Jarvis hledá Laronta, Lokiho a meč pětky, takže bychom teoreticky mohli mít čas na to přijít na všechno kolem"podíval se na nás Tony.
„Pracky pryč od mé sestřičky, ty kovová huso!"zakřičel na Buckyho Tony. Plácla jsem se do čela a podívala se na Buckyho, který se jen šibalsky usmál.
„Nech toho. Co teda chcete dělat?"podívala jsem se na Tonyho a Steva. Oba dva se na sebe koukli a poté na nás.
„Musíme najít zbývající 4 meče, abychom Larontovi zabránili v oživení pětky"podíval se na nás 3 Steve. S Buckym jsme si vyměnili naprosto nechápavé pohledy.
„Bohové mají moc přivádět mrtvé zpět k živým, proč to tedy Laront neudělá?"zakroutil hlavou nechápavě Bucky.
„Protože jejich duše jsou spjaty s těmi meči, bez těch mečů by je neoživil ani samotný bůh"povzdechl si Tony a opřel se linku. Steve se opřel o zeď a já se posadila na opěradlo gauče a měla tak úžasný výhled na Buckyho zadek.
„Taky bychom měli zjistit, jak se z andělů mohli stát démoni"založil si ruce na prsou Bucky a opřel se o gauč vedle mě. Achjo, moje televize zmizela.
„Víte co?Já a Tony teda zjistíme něco o těch mečích a vy dva něco o té jejich přeměně"přikývl Steve a Tony se zvedl.
„Ne, tak rychle kovboji. Já budu s Brook hledat ty meče a vy dva jdětě zjistit něco ohledně té jejich přeměny"ukázal Tony prstem na Steva a Buckyho. Oba dva se na sebe podívali a souhlasně přikývli.
„Tak a zase do práce"zamumlala jsem otráveně a s Tonym jsme odešli do jeho laboratoře.
„Proč jsem nemohla být s Buckym?Ta přeměna mě zajímá o dost víc než jen sedět a koukat do obrazovky a čekat, co se načte"zabručela jsem a posadila se na stůl. Tony si opřel lokty o stůl a podíval se na mě.
„Protože kdybys byla s Buckym, tak nepracujete, ale pícháte, to za prvé a za druhé. Nemusíš být furt jen s ním ne?Můžeš být taky někdy se svým bráškou"protočil Tony oči. Povzdechla jsem si a souhlasně přikývla. Má pravdu, fakt bychom nepracovali.
„Alespoň jsme mohli začít plánovat nějaké části k té svatbě, pokud se jí teda dožijeme"podívala jsem se do země a jemně jsem o sebe praštila pěstma.
„Bojíš se, že se toho jeden z vás nedožije?Brook, takhle na to nemysli. Zkus doufat v to, že to všechno dobře dopadne. Jsi Starková, máš být plná sebevědomí a optimismu"poušklíbl se a objal mě.
„Já vím, já vím, asi teď zkazím rodinnou chvilku, ale pamatuješ si jak silná byla energie tvého meče?"zamrkal Tony a podrbal se na zátylku. Souhlasně jsem přikývla.
„Něco mě napadlo. Díky svým schopnostem a faktu, že máš v sobě nějakou energii z toho meče, dokážeš najít i zbytek těch mečů"podíval se na mě Tony. Zamrkala jsem a podívala jsem se na něj pohledem jestli náhodou nezešílel.
„Jak jakože v sobě mám jeho energii?"překvapeně jsem na Tonyho koukala a ten se opřel o stůl naproti mně.
„Byla jsi první, kdo ten meč od dob pětky použil, tudíž si ho aktivovala a to znamená, že máš část té energie v sobě. Laront nemůže vzkřísit pětku bez tebe, Brook"podíval se na mě zcela vážně Tony. Bezva, takže jsem kondom pro nějaký meč.
ČTEŠ
Brook: The Last Avenger [2]
FanfictionNový život, nová rodina, žádná válka, ne! Když jste Avenger, máte jistý úkol, a ten úkol si vždy vybere vhodnou dobu, třeba dobu zásnubního večírku. Všechny boje jsme zvládali, někdy to bylo na vlásku, ale teď, teď přišel někdo silnější, než jsme my...