Pomalým krokom vchádzam do triedy. Snažím sa zabudnúť na všetko zlé. Snažím sa na neho zabudnúť. Na chlapca ktorý mi zlomil srdce. Chlapec menom Park Jimin sa somnou zahrával... Zahrával sa s mojimi citmy. Nechápem prečo... Viem že som iný ako ostatní...
Jimin: Aha prichádza ten teploš!
Do očí sa mi natlačili slzy... Snažil som sa ich ignorovať.
Suga sa na mňa vždy usmeje keď ma vidí. Nechápem prečo... Úsmev mu pristane. Vlastne... Suga je môj najlepší kamarát. Poznáme sa už nejakých tých pár rokov. Mám ho veľmi rád. Hej je pravda že sa niekedy pohadame... Ale iba za blbosti.
Asi by som sa mal predstaviť. Volám sa Kim Taehyung. Chodím na strednú školu v Seoule. Mám 20 rokov a rád spievam. Čo sa týka rodiny mám sestru a brata. Mám nevlastného otca ktorý je fajn. Som rád že si našla moja mama takého dobrého muža.
Suga: Nevšímaj si ho.
Ja: Veď sa snažím.
Suga: Dnes je celkom fajn počasie.
Ja: Veď prší.
Suga: Veď hovorím... Celkom fajn počasie... Mohli by sme ísť do kaviarne.
Ja: No ja neviem... Už mám niečo na pláne.
Suga: Čo také?
Ja: No vieš... Idem do knižnice.
Suga: Tam si nikdy v živote nebol.
Ja: Ale bol!
Suga: Vymenuj mi dve knižnice v Seoule.
Ja: Nooo... Vieš... Bolí ma hrdlo
Suga: Takže v kaviarni o 16:40?Hodil som na neho výraz /zabijem ťa/
Ja: Fajn!
***
V kaviarni:To by nebol Suga keby nemešká... Dnes som si všimol nového chalana v našej triede. Ale nepredstavil sa... Neviem prečo.
Suga: Nad čím premýšľaš?
Mňa len myklo. Bože...
Ja: Ty debil! Vieš ako som sa zľakol?!
Suga: Preto to mám na videjku.
Ja: Skap bráško.
Suga: Toto je Jungkook.
Jungkook: Ahoj.
Ja: Ahoj?
Suga: Potrebujem si odskočiť.Suga odišiel... Počkať... Ten hajzel nešiel na záchod... Išiel von. Dík Suga. Toto ti vrátim.
Ja: Ty si Jeon Jungkook že?
Jungkook: Áno... A ty si Kim Taehyung. Tanečník a spevák z našej triedy.
Ja: Ako to vieš?
Jungkook: Nie som idiot.
Ja: okej kľud boiiii.Musím uznať že je krásny.
Ja: Odkiaľ si?
Jungkook: Nemáš to jedno?
Ja: Prepáč že sa pýtam.
Jungkook: Busan.
Ja: To je pekné mesto.
Jungkook: Hej.
Ja: Čo keby sme išli zajtra von?
Jungkook: A prečo nie ešte dnes?
Ja: A chce sa ti?
Jungkook: Po dnešnej telesnej si necítim nohy.
Ja: Telesná bola v pohode.
Jungkook: Mohli by sme ísť zajtra ráno niekam... Čo ty na to?
Ja: Ale zajtra je škola.
Jungkook: Máš 5 rokov?
Ja: Nie?Suga sa vrátil do kaviarne. Prisadol si k nám s úsmevom na tvári. Prečo sa usmieva ako debil? Vybral som si mobil z vrecka a začal som mu písať.
Gucci Boi 123: Prečo sa usmievaš ako debil??? 🤔
GeniusYoongi: Lebo ideš po Jungkookovi.
Gucci Boi 123: Nejdem. Hej je pekný... Ale nie je môj typ.
GeniusYoongi: Jasne.
Gucci Boi 123: Skap ty kokot.
Odložil som mobil do vrecka a pozeral som na stôl. Čo je na tom keď sa na neho pozerám?
Jungkook: Takže... Vy máte radi chlieb?
Tae; No... Hej.
Suga: Mám radšej posteľ.
Jungkook: Milujem chlieb... Pizzu... Rohlíky... Bagetky... Koláče... Všetko v čom je múka.
***Haiiii ľudia. Takže ako ste si všimli začala som písať novú fanfikciu TaeKook. Dúfam že sa vám bude páčiť :)
Budem rada ak toto čudo podporíte:)
Ďakujem ^°^ 🖤
YOU ARE READING
Gucci Bitch
FanfictionTaehyung- Chlapec ktorý miloval Jimina nadovšetko... No Jimin sa iba s ním zahrával. Taehyung je obyčajný chlapec ktorý miluje tanec ,spev,svoju rodinu a priateľov nadovšetko.... Suga ho zoznámi s novým žiakom na ich škole Volá sa Jeon Jungkook...