16. Pán žiarlivec

262 15 0
                                    

On ma pobozkal... Neviem ako som mal reagovať. Bol som v šoku.
Čo sa to somnou deje? Rýchlo som sa od neho odtiahol a utiekol som domov. Nezvládol som to. Mal som pocit ako keby celý čas niekto na mňa pozeral. Kvoli tomu som mu nedokázal oplatiť bozky.
***
Kľud Tae... Proste vojdeš do triedy a normálne sa mu pozdravíš. Žiadny očný kontakt ani dotyky... To zvládneš. Musíš mu len odolať.

Vošiel do triedy ktorá bola prázdna... Toto sa mi nezdá. Veď prvú hodinu nemáme telesnú.... Kde sú kurva všetci? Pre istotu som sa obzrel okolo seba.

Ja: Haló?
Hoseok: Sklamal si ma.

Ani neviem ako sa tu objavil ale mal v ruke kyticu ruží.

Ja: Čo som spravil Hobi?
Hoseok: Myslel som si ,že ma miluješ Tae

Pritiahol ma k sebe a ja som sklopil pohlad. Mal som zmiešané pocity... ani sám neviem čo chcem.

Ja: Mrzí ma to.

Nahrnuli sa mi do očí slzy a uhol som pohladom. Hoseok ma silno objal a ja som si schoval tvár do jeho hrude.

Hoseok: To je v poriadku Bae... No moje city sa nezmenia.

Pohladkal ma po chrbátiku a ja som prikyvol hlavičkou ako malé poslušne dieťa.

Ja: Hoseok? K-Kde sú všetci?
Hoseok: Školský výlet... Ale mne sa tam nechcelo ísť.
Ja: Pre boha ja som na to úplne zabudol!

Povzdychol som si a pozrel som sa na Hoseoka. Ten mi dal jemnú pusu na čelo. Do triedy vošiel JungKook ktorého išlo roztrhať od nervov keď videl čo spravil Hoseok.

JungKook: NEDOTÝKAJ SA MÔJHO MAJETKU!

Mierne som sa zachvel pri jeho dominantnom hlase a natlačil som sa viac na Hoseoka.

Hoseok: Pokiaľ viem Tae je živá ľudská osoba a nie je žiadna vec.  A okrem toho pokiaľ sa to Taemu páči môžem to robiť.

Sú tak rozdielny... zatiaľ čo Jungkooka išlo roztrhnúť od nervov a závisti... Bolo to totiž počuť na jeho hlase... tak Hoseok zatiaľ hovoril moc kľudne čo ma prekvapilo. Nikdy som nevidel takého kludneho človeka. V tomto je fakt frajer.

JungKook: Či je živý alebo nie stále je to moj majetok! Hmmm Taehyungovi sa páčia iné veci a nie tie ktoré robíš ty.

Hoseok: Nemáš na neho písomne právo alebo ako sa tomu do čerta hovorí... stále ho vlastní jeho mama. Nejaký múdry si nemyslíš? Čo také rozmaznané dieťa môže vedieť o láske? Ani sa nečudujem ,že Tae nie je s tebou keď sa takto chováš.

Nechcel som nič hovoriť. Proste som ich sledoval v tichosti. Ale Hoseok má pravdu... Stále ma vlastní moja mama. Nikto iný ma nebude vlastniť... teda možno. Pozrel som sa na Jungkooka ktorý vyzeral tak že zachvilu skočí na chudáka Hoseoka a vyškriabe mu oči.

JungKook: Chcem sa porozprávať s Taehyungom.

Hoseok: Veď môžeš.

JungKook: ALE NECHCEM ABY SI TU BOL TY!

Hoseok sa na mňa pozrel a dal mi pusu na líce.

Hoseok: Zvládneš to?
Ja: Snáď hej Oppa... Ďakujem.

Mierne som sa usmial a Hoseok odišiel po chvíli z triedy. Sadol som si na lavicu s pozrel som sa na Jungkooka vystrašeným pohladom.

JungKook: Čo mala znamenať tá pusa?!
Ja: Prečo ťa to zaujíma?
JungKook: Ak mi neodpovieš skončíš zle Taehyung!
Ja: Bola to len... kamarátska pusa.
JungKook: Chodíte spolu?!
Ja: Nie... Aj keď je to pozorný a milý chalan ktorý ma miluje.

Usmial som sa nad tou predstavou. Hoseok je totiž veľmi dobrý človek. 

JungKook: Ak nájdem od neho jeden cucflek na tvojom krku neručím za seba!
Ja: Je to moje telo nie tvoje! Nepatrím tebe! A ani som nikdy nepatril!

Kričal som najviac ako som vedel a slzy mi tiekli po tvári. Keby vieš ako všetko to bolí Kookie... Hlavne tá tvoja arogancia. Chytil ma za ruku s pritiahol ma k sebe. Vedel som ,že nemá žiadny zmysel vzpierať sa mu. Zotrel mi slzy a silno objal. Zarazil som sa nad tým čo práve spravil. Nahol sa k môjmu uchu a do neho mi zašepkal znovu dominantným hlasom...

JungKook: Buď dobrý Baby... A nerozčuluj Daddyho... Veď vieš ,že ťa moc milujem Baby.

Obmotal mi jeho ruky okolo pásu a to ma donútilo sa pozrieť do jeho očí do ktorých by som sa mohol pozerať aj niekoľko rokov vkuse.

JungKook: Prosím Babe.

Zašepkal zúfalo a to ma donútilo sa znovu rozplakať. Objatie som mu oplatil a tvár som si schoval do jeho hrude.

Ja: N-nenávidim ťa.
JungKook: Je mi jedno čo ku mne cítiš... ja ťa stále milujem Tae... Ak sa ťa niekto dotkne zabijem ho. A myslím to teraz smrtelne vážne Baby.

Trošičku ma odstrčil od seba a ja som k nemu natiahol ruky pretože som potreboval ešte objať. Spoza opasku si vybral pištoľ a ja som pre istotu o pár krokov cúvol dozadu.

JungKook: Srdiečko tebe by som neublížil.

Pištoľ schoval na svoje miesto a znovu ma k sebe pritiahol. Zhlboka som sa nádychol a nasal som jeho príjemnú vôňu.

Ja: Chýbala mi tvoja vôňa Kookie.

Zašepkal som ako bezmocné stvorenie a on si ma zobral do náručia ako nevestu.

JungKook: Odpustíš mi to všetko zlé čo som spôsobil zlatíčko?

Sklopil som pohlad a moja odpoved bola len prikyvnutie hlavou.

JungKook: Mám pre teba malé prekvapenie TaeHyungie~ ale budeš musieť ísť somnou.
Ja: Sľubuješ ,že mi neublížiš keď pôjdem s tebou?
JungKook: Sľubujem Babe.

🌸Ahojte čaute pokoj mi dajte xd prepáčte že dlhooooooo nebola časť ale nemala som žiadne nápady :( pls nezabite ma 🌸a mohli by ste podporiť moju novú knihu 🤧💖

Gucci BitchWhere stories live. Discover now