****
Konečne mi skončili všetky hodiny... Sláva!! Konečne mám voľno a pokoj od všetkých idiotov a učiteľov.
Spokojne si jazdím na svojom longboarde a pritom mi v sluchátkach hrá hudba. Konkrétne Chase Atlantic-Friends. Milujem tú pesničku.Pozerám celý čas pre seba...keď uvidím ,že sa blížim k svojmu obľúbenému miestu zastavím a zleziem z longa. Zoberiem si ho do ruky a ďalej pokračujem pomalou chôdzou. Išiel by som na mojom dopravnom prostriedku ale je tam tráva a ja nie som retard... Sadnem si k jazeru a pozriem sa na višňu ktorá je v rozkvete. Je nádherná.
Zrazu si ku mne niekto prisadne. Pozriem sa na dotyčnú osobu a pretočím očami.Ja: Vypadni!
Jk: Čakal som lepšie privítanie zlato
Pohladká ma po chrbátiku a ja sa celý zachvejem.
Ja: Čo si o sebe kurva myslíš?!
Jk: Ale ale... Mačičke narástli tesáky... Budem si ťa musieť skrotiť.
Ja: Vážne nemám náladu na teba.... Takže by si mohol zdvihnúť ten tvoj hnusný zadok a vypadnúť odtiaľto.
Jk: Spravím to len preto ,že nemáš dobrú náladu.
Pohladká ma po hlavičke, postaví sa zo zeme a odíde. Konečne vypadol!
Ľahnem si na trávu a začnem pozorovať oblaky. Milujem keď môžem byť sám... Alebo s Hoseokom. Je to fajn chalan... Vždy mi prehovorí do duše. Je to môj šarlatán.
Nikdy som nebol ten typ človeka ktorý túžil po pozornosti... Snáď to chápete... Proste nemám rád pozornosť... Bohužiaľ naša blbá školská skupina ma v poslednej dobe stále rieši...Povzdychem si a ľahnem si na trávu. Pozriem sa na višňu v rozkvete a pousmejem. Možno by bolo lepšie keby si na chvíľu oddýchnem od sociálnych sietí... Mám toho plnú hlavu. Všade som len ja a blbý Jungkook... Popravde? Som z toho už zúfalý. Ničí ma to...
Vyberiem si z vrecka mobil a odhodim ho do vody.
Ja: Fuck! Mohol som vybrať aspoň sim kartu!
Niekto si ku mne prisadne ale ignorujem to.
Hoseok: Vedieš tu monológ sám so sebou? /Zasmeje sa/
Pozriem sa na Hoseoka a usmejem sa.
Ja: Čakal som ,že to bude ten idiot...
Hoseok: Nad čím si premýšľal?
Ja: No... Dám si pokoj od sociálnych sietí... Preto je môj mobil tam kde je~
Hoseok: Stačilo keby ho vypneš TaeHyungie~ /zasmeje sa/
Ja: Ver mi ,že by to nepomohlo~
Hoseok: Tae... Um... Vieš... Chcel som sa ťa to už dlho spýtať...
Nakloním hlavičku na bok pretože nechápem o čom hovorí.
Hoseok: Išiel by si somnou na rande?
Pozriem sa na neho prekvapeným výrazom. Mal som pocit ,že v mojom brušku práve je milión modrých motýľov.
Keďže som bol v šoku vypustil som zo seba vetu typu: Prepáč ale musím vyčistiť mojej korytnačke pancier.Neviem čo ma to napadlo za vetu... Vlastne ma nič vtedy nenapadlo... Žiadna normálna veta... Bol som nervózny ako nikdy predtým.
Hoseok: Ale ty nem-
Ja: Áno! Áno pôjdem s tebou na rande!
Vykríknem to ako najväčší idiot plný eufórie a Hoseok ma vášnivo pobozká.
Kde by mali mať Tae a Hoseok rande?🤔
Sorry za chyby❤️
YOU ARE READING
Gucci Bitch
FanfictionTaehyung- Chlapec ktorý miloval Jimina nadovšetko... No Jimin sa iba s ním zahrával. Taehyung je obyčajný chlapec ktorý miluje tanec ,spev,svoju rodinu a priateľov nadovšetko.... Suga ho zoznámi s novým žiakom na ich škole Volá sa Jeon Jungkook...