25.

185 8 3
                                    

Počul som ako JungKook vrieskal moje meno a pravdepodobne pritom aj plakal pretože mal taký zvláštny hlas. Taktiež som počul buchot no potom sa zrazu všetko prestalo.

Zobudil som sa skoro ráno takže to nebolo boh vie čo. Jungkook spal vedla mňa na posteli pričom držal moju ruku pevne. Nevadilo mi to. Cítil som sa bezpečne...
Jemne som ho pohladkal po tvári na čo hneď otvoril oči a zapozeral sa mi do očí. Bolo mi to nepríjemné takže som hneď uhol pohladom.

Jungkook: Už si si spomenul?

Ja: Nie

Jungkook: Pozri sa na mňa Baby.

Nedokázal som sa na neho pozrieť. Aj keď som moc chcel.

Jungkook: Klameš mi... ty si ma moc dobre pamätáš ,že? 

Jungkook ma chytil jemne za bradu pričom si ma trošku k sebe otočil. Nedokázal som sa ubrániť malému úsmevu. Naklonil sa ku mne a jemne ma chytil za krk. Aish nech mi toto nerobí. Vie veľmi dobre ,že milujem keď ma drží za krk.

Jungkook: Si naozaj zlý klamár Tae~

Zašepkal a jemne mi pritlačil na krk rukou. Ruky som mu hneď obmotal okolo krku a on ma dravo pobozkal. Bozky som mu začal hneď dravo no zároveň vášnivo oplácať. Jeho druhá ruka začala putovať po celom mojom telíčku čo ma ešte viac nabudilo.

Ja: Prosím Daddy~ Ohni ma~

Schválne som vzdýchol jeho meno a keď som videl jeho pohlad hneď som vedel,že to nevydrží a potrebuje viac.

Jungkook: Milujem keď ma o niečo prosíš Baby~

Vyzliekol ma z nemocničnej košele ktorú hodil na stoličku a moju hruď začal obsypávať jemnými bozkami. Bolo to tak príjemne a zároveň vzrušujúce. Samozrejme to by nebol Jungkook keby nezačne robiť výrazne cucfleky.

Vžum som naspäť :3

Gucci BitchWhere stories live. Discover now